۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 10 آذر

پیش بینی بازار 10 آذر
کد: 353   تاریخ انتشار :۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۸

برخورد به کف و جمع آوری بازار

بازار روز اخیر در حالی به کار خود پایان داد که صفوف فروش در بسیاری از نمادهای بازار خود نمایی می نمود و شاخص با اختلاف کمتر از 2000 واحد نسبت به کف خود در یکسان اخیر در رقم 72189 تثبیت گردید.

با توجه به قراین و شواهدی به نظر می رسد بازار فردا با حجم بسیار زیادی مواجه گردیده و با جمع آوری صفوف فروش به تعادل برسد. یکی از علل اصلی این مدعا نزدیک شدن شاخص به کف یکساله خود یعنی رقم 70300 می باشد که در صورت شکست این سطح ریزشی فراگیر بر بازار حکم فرما خواهد شد چرا که در صورت تحقق این مساله حد ضرر بسیاری از سهامداری فعال گردید که این مساله موجی از عرضه و فروش را در بازار ایجاد خواهد نمود.  با علم به این موضوع دولت با هماهنگی شرکت‌های بزرگ حقوقی و صندوق توسعه بازار اقدام به جمع نمودن بازار خواهند نمود.  اما دلیل دوم به سخنان عصر دکتر سیف رییس بانک مرکزی درباره کنترل نرخ ارز و قریب الوقوع بودن رفع تحریم بانکها باز می گردد که این سخنان موجب افت ناگهانی دلار تا محدوده 3420 تومان گردید.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70