۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 13 بهمن ماه

پیش بینی بازار 13 بهمن ماه
کد: 2080   تاریخ انتشار :۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۵

کف سازی قیمت ها برای حرکت بعدی بازار

بازار بورس طی معاملات روز اخیر پس از رشد قیمتی ابتدای وقت ، با وضعیتی متعادل کار خود را ادامه و نهایتا به پایان برد . انتظار عموم فعالان از بازار امروز ، ادامه روند رو به بالای قیمتها بود اما افزایش حجم عرضه ها مانع از ادامه این روند گردید . یکی از علل این مساله ، مصوبه بانک مرکزی در رابطه با واریز نیم درصد از درآمد مشمول مالیات بانکها به خزانه در جهت تامین مسکن اقشار کم درآمد عنوان می گردد که محققا حتی در صورت اخذ این وجه ؛ مازاد بر درآمدهای مشمول مالیات فعلی ، تاثیر چندانی بر تغییر سود شرکتهای بانکی برجای نخواهد گذاشت .

حمایت بجای شرکتهای حقوقی طی معاملات روز اخیر از نمادهای مطرح بازار که این روزها جهت دهنده قیمت سایر نمادها می باشند امیدواری هایی را برای ممانعت از کاهش قیمتها در روزهای آینده بوجود آورده و احتمال کف سازی قیمتهای جدید را پس از دو روز افزایش قیمت ها تقویت نموده است . چرا که سوابق و آمار چند ماه گذشته ، نشان می دهد ؛ در بازار نحیف شده چند وقت اخیر بازار ، نقش معاملات شرکتهای حقوقی بر روند صعودی یا نزولی بازار بسیار تاثیرگذار می باشد . بازار فردا تحت تاثیر متغیر مهم دیگری به نام نفت نیز خواهد بود چرا که بازارهای بین المللی مجددا از فردا کار خود را آغاز خواهند نمود و فعالان بازار با توجه به جهش قیمتی آخرین لحظات معاملاتی نفت در روز پایانی هفته گذشته ، بی صبرانه منتظر معاملات و تعیین قیمت های جدید در این بازار خواهند بود .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70