۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 14 اردیبهشت ماه

پیش بینی بازار 14 اردیبهشت ماه
کد: 4602   تاریخ انتشار :۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵

ادامه روند نزولی بازار  

خلاصه ای از وضعیت روز اخیر بازار

بازار بورس طی اولین روز هفته ، در ابتدای وقت کار خود را در بسیاری از گروهها درمحدوده منفی تا صفر تابلو آغاز نمود اما رفته رفته با افزایش حجم فروش و نبود تقاضای کافی به سمت منفی کامل دامنه نوسان روزانه سوق پیدا نمود . بازارهای موازی بازار جهانی طلا طی معاملات روز پایانی هفته با افت قابل توجهی همراه گردید . طلا بامداد روز اخیر نهایتا در نرخ 1178 دلار و 45 سنت به کار خود در این هفته پایان داد . اما در بازار نفت پس از رشد قیمتها در روز چهارشنبه ، طی دو روز پایانی شاهد ثبات نسبی قیمتها بودیم . نفت خام برنت در پایان هفته کار خود را در نرخ 66 دلار و 49 سنت در هر بشکه به پایان برد . بازار ارز طی معاملات اولین روز هفته با کمی افزایش قیمتها کار خود را آغاز نمود . دلار امروز حدودا با 10 تومان افزایش قیمت نسبت به روز پنجشنبه در نرخ 3328 تومان معاملات خود را آغاز نموده و در ادامه در همین محدوده به کار خود ادامه داد . دلار در حال حاضر در سطح 3222 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

پیش بینی بازار فردا بازار بورس این روزها بواسطه عدم حمایت لازمه از سوی بزرگان حقوقی ،همچنان به روند نزولی خود ادامه می دهد . در کنار مساله عدم مشارکت لازمه از سوی این شرکتها ، عرضه اولیه سهام شرکت معظم مبین نیز مزید بر علت گردیده تا بازار نحیف این روزها ، رمقی برای افزایش قیمت ها را در خود نیابد . از نکات قابل توجه روزهای اخیر می توان به افت شدید ارزش معاملات اشاره نمود که این مساله نشانگر عمق رکود حاکم بر بازار می باشد . بازار بورس فردا در ابتدای وقت کار خود را در گروههای بانکی ، پتروشیمی و خودرویی در محدوده منفی 1 تا صفر ، گروه پالایشی در محدوده منفی 2 ، گروه کانه های فلزی در محدوده منفی 2 تا منفی 3 و گروه فعال در بخش فرآوردهای روی در محدوده مثبت تابلو کار خود را آغاز خواهد نمود . در ادامه به مانند روز اخیر در صورت عدم مشارکت شرکتهای حقوقی ، باز هم شاهد افت بیشتر قیمتها خواهیم بود .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70