۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 14 بهمن ماه

پیش بینی بازار 14 بهمن ماه
کد: 15770   تاریخ انتشار :۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۷

کاهش نسبی قیمت ها در پی افزایش حجم عرضه ها

خلاصه ای از وضعیت بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها کمی بالاتر از قیمت های آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی شاهد فشار شدی عرضه در برخی گروههای بزرگ بازار از جمله نمادهای بانکی و خودرویی بودیم که این مساله موجب کاهش نسبی قیمت ها گردید . پس از افت نسبی قیمت ها ، بازار به تعادلی نسبی رسیده و حجم معاملات کاهش یافت . ساعت پایانی وقت موج دوم فروش موجب کاهش بیشتر قیمت ها گردید .

. بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، امروز طلا با اندکی کاهش قیمت همراه گردیده و به سطح 1126 دلار در هر انس رسید . در بازار نفت ، این محصول مهم صنعتی امروز نیز شاهد افت 1.5 درصدی بود . نفت برنت دریای شمال هم اینک در نرخ 33 دلار و 75 سنت در هر بشکه در حال معامله می باشد . در بازار ارز ، دلار امروز با کمی کاهش قیمت مواجه گردید . این ارز رایج بازار امروز با حدود 10 تومان کاهش قیمت همراه گردیده و به سطح 3635 تومان رسید .

. پیش بینی بازار فردا بازار بورس ، امروز بر خلاف انتظار قریب به اتفاق فعالان بازار ، با افزایش نسبتا شدید حجم عرضه ها همراه گردیده و برخی نمادها حتی با صف فروش مواجه گردیدند . افزایش حجم عرضه های روز اخیر در کنار کاهش حجم تقاضا موجب گردید تا نظریه ادامه دار بودن روند صعودی بازار با تردید مواجه گردد . حجم و ارزش معاملات امروز هر چند نسبت به روز گذشته با افزایش همراه گردید اما حجم تقاضای نه چندان زیاد در محدوده منفی سهم ها نشان از ضعف در قدرت بالابرنده بازار می باشد . بنابراین بازار در این مقطع زمانی در برزخ ادامه روند صعودی و یا بازگشت قیمت ها قرار گرفته است . با توجه به معاملات آخر وقت روز اخیر می توان چنین پیش بینی نمود که بازار در ابتدای وقت کار خود را در نمادهای خودرویی در محدوده 3 منفی دامنه نوسان روزانه آغاز نماید . همچنین نمادهای گروه ساختمانی در محدوده قیمتی 1 تا 3 منفی ، نمادهای بیمه ای در عموما در محدوده 2 تا 3 منفی ، نمادهای بانکی در محدوده 1 تا 2 منفی و نمادهای سیمانی ، فلزات اساسی و پالایش نفت در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات کار خود را آغاز نموده و در ادامه با توجه به افزایش حجم عرضه ها احتمالا شاهد کاهش بیشتر قیمت ها خواهیم بود .

پیش بینی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219