۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 14 بهمن ماه

پیش بینی بازار 14 بهمن ماه
کد: 2126   تاریخ انتشار :۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۵۰

ادامه روند صعودی بازار

بازاربورس طی روز اخیر پس از افت قیمتها در دقایق ابتدایی بازار ، با حمایت شرکتهای حقوقی جان تازه ای گرفت و مجددا در مدار صعودی قرار گرفت . این در حالیست که برخی از فعالان بازار رشد قیمتی روزهای چهارشنبه و شنبه هفته جاری را تنها اصلاحی بر روند نزولی بازار دانسته و طی معاملات روز گذشته و همچنین ابتدای وقت امروز با فروش سهام خود اقدام به ذخیره سود بدست آمده در روزهای گذشته نمودند . اما همانگونه که در پیش بینی بازار روز گذشته نیز عنوان گردید قرائنی گویای این مساله می باشند که کاهش قیمتی روز گذشته تنها وقفه ای برای تجدید قوا در سایه تثبیت و کف سازی قیمت های جدید می باشد و بازار خود را برای حرکتی دیگر آماده خواهد نمود .از نقطه نظر تکنیکال افزایش روزافزون حجم معاملات در روند صعودی و یا نزولی علامتی مثبت ( واگرایی مثبت ) در جهت ادامه روند می باشد . بازار بورس پس از ثبت رکورد کاهش ارزش معاملات در روز سه شنبه ، از چهارشنبه همگام با رشد قیمتها با افزایش ارزش معاملات روبرو گردید که این مساله نوید بخش ادامه دار بودن این روند می باشد .

برای بازار فردا با توجه به مشارکت شرکتهای حقوقی در حمایت از بازار ، ثبات قیمت ارز و همچنین افزایش 3 درصدی قیمت نفت در اولین روز بازگشایی بازارهای جهانی پس از جهش قیمتی آن در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ، پیش بینی ادامه روند صعودی چندان دور از انتظار نمی باشد .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70