۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 17 دی ماه

پیش بینی بازار 17 دی ماه
کد: 1351   تاریخ انتشار :۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۳

ادامه روند کاهشی قیمت‌ها و تعادل بازار از میانه وقت

بازار بورس طی روز اخیر یکی از منفی ترین روزهای خود طی سال اخیر را سپری نمود. اما در این روز اتفاقی به وقوع پیوست که تا حد زیادی نگرانی از ادامه افت شدید قیمت‌ها را بر طرف نمود.  حضور مجدد بزرگان حقوقی و از سر گیری خرید سهام شرکت‌های بزرگ، نوید حمایت و جلوگیری از افت شدید قیمت‌ها را به فعالان بازار داد. چیزی که در روزهای گذشته بسیار کمرنگ بوده و یکی از دلایل افت شدید قیمت‌ها در روز اخیر عنوان می گردد.

در  زمینه افت قیمت‌ها طی دو روز اخیر بازار می توان به چند نکته اشاره نمود.مساله  نخست ادامه روند کاهشی قیمت نفت در بازارها جهانی و افت قیمت نفت به زیر 50 دلار .  نکته دوم قوت گرفتن احتمال  تصویب نرخ 30 درصدی بهره مالکانه و مساله سوم احتمال تصویب تحریمی جدید از سوی سناتورهای جمهوری خواه ایالات متحده.

با توجه به حمایت بزرگان از بازار در روز اخیربه نظر می رسد برنامه حمایت از بازار طی روز آتی نیز ادامه داشته باشد. در ابتدای وقت فردا فشار فروش همچنان بر بازار حاکم خواهم بود اما رفته رفته با تهی شدن بازار از فروشندگان بالقوه به مرور شاهد متعادل گردیدن بازار خواهیم بود.

نظرات(1)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70