۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 19 بهمن ماه

پیش بینی بازار 19 بهمن ماه
کد: 15940   تاریخ انتشار :۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۴

نمادهای بانکی در کانون توجه بازار

خلاصه ای از وضعیت بازار طی روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده قیمت های آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت به مرور شاهد افزایش حجم تقاضا در بسیاری از گروهها بودیم . پس از گذشت ساعت ابتدایی وقت بر حجم عرضه ها افزوده گردید تا شاهد افت نسبی قیمت سهام برخی شرکتها باشیم . نیم ساعت پایانی وقت نمادهای بانکی با تقاضای زیادی از سوی بازار مواجه گردیده و حجم معاملات بسیار سنگینی را رقم زدند.

. بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، طی آخرین روز هفته طلا با 1.5 درصد افزایش قیمت همراه گردیده و به سطح 1174 دلار در هر انس رسید و در بازار نفت ، این محصول مهم صنعتی با اندکی کاهش همراه گردید . نفت برنت دریای شمال نهایتا کار خود را در نرخ 34 دلار و13 سنت در هر بشکه در این هفته به پایان برد . در بازار ارز ، دلار امروز با کاهش بیشتری مواجه گردیده و به کانال 3500 واحد وارد گردید . در بازار ارز دلار کماکان با شیبی بسیار ملایم مسیر نزولی قیمت را در پیش گرفته است و این ارز رایج بازار امروز 10 تومان کاهش قیمت یافته و هم اینک در نرخ 3582 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد.

. پیش بینی بازار فردا بازار بورس ، پس از چند روز افت ارزش معاملات ، امروز در پی اقبال بازار به نمادهای بانکی با افزایش 20 درصدی ارزش معاملات مواجه گردیده و مجددا وارد کانال 500 میلیارد تومانی گردید . این روزها شاهد انتقال نقدینگی بازار از سایر گروهها به نمادهای خودرویی هستیم که متعاقب این حرکت ، نمادهای این گروه با افزایش قیمت قابل توجهی همراه گردیدند . اما طی معاملات روز اخیر نمادهای بانکی و در راس آنها وبصادر با حجم معاملات بسیاری زیادی همراه گردیده و نهایتا در پایان وقت با 100 میلیون صف خرید به کار خود پایان داد . حرکت صورت گرفته در این نماد سیگنال ورود فعالان بازار را به این گروه صادر نموده و احتمالا طی روزهای آینده شاهد جریان ورودی نقدینگی به این گروه خواهیم بود . در کنار نمادهای نوظهور بانکی ، نمادهای خودرویی نیز همچنان با اقبال بازار مواجه بوده و به روند رو به بالای خود ادامه خواهند داد . ارزش و حجم معاملات طی روز آینده باز هم با افزایش بیشتری مواجه خواهد گردید چرا که نمادهای بزرگ بانکی طی معاملات فردا با عرضه و تقاضای زیادی مواجه خواهند گردید . در صورت تحقق این مساله موج صعودی دیگری آغاز خواهد گردید . بازار فردا به رهبری گروه بانکی کار خود را آغاز نموده و در ادامه با توجه به نوسانات نمادهای بزرگ این گروه در محدوده مثبت 3 تا 5 دامنه نوسان روزانه ، سایر گروهها نیز با اقبال بازار مواجه گردیده و در محدوده سبز رنگ تابلو ، معامله خواهند گردید .

پیش بینی   

نظرات(1)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.