۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 20 دی ماه

پیش بینی بازار 20 دی ماه
کد: 14697   تاریخ انتشار :۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵

ادامه روند نزولی بازار

خلاصه ای از وضعیت بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت اولین روز هفته در بسیاری از گروهها کمی بالاتر از قیمت آخرین معاملات روز چهارشنبه کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت دقایق ابتدایی کمی بر حجم عرضه ها افزوده گردید تا زمینه کاهش قیمت ها فراهم گردد . پس از افت ابتدایی ، بازار وارد فاز رکودی گردیده که این وضعیت تا میانه های وقت ادامه یافت . ساعت پایانی وقت مجددا بر حجم عرضه ها افزوده گردید تا زمینه کاهش بیشتر قیمتها و افت سهام برخی شرکتها تا محدوده کامل دامنه نوسان روزانه فراهم گردد .

بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، طلا روز نسبتا آرامی را در معاملات آخرین روز هفته تجربه نمود . این فلز گران بها طی معاملات روز اخیر در محدوده 1103 دلار در هر انس در حال معامله بود . در بازار نفت ، این محصول مهم صنعتی ، روز جمعه در ابتدا شاهد کمی افزایش قیمت ها بوده و در ادامه مجددا با کاهش قیمت مواجه گردید . بطوریکه نفت برنت با 1 درصد کاهش قیمت به سطح 33 دلار و 35 سنت افزایش قیمت یافت . در بازار ارز ، دلار در ادامه روند رو به بالای خود ، امروز سطح 3700 تومان را شکسته و به نرخ 3709 تومان رسید .

پیش بینی بازار فردا بازار بورس پس از چند روز روند رو به بالا ، در نخستین روز هفته با اصلاح قیمتی مواجه گردیده و حجم معاملات نیز با کاهش همراه گردید . از علل این اصلاح قیمتی بازار ، می توان به شناسایی سود از سود برخی از سهامداران ، افت شدید نفت ، نزدیکی به زمان ارائه گزارشات 6 ماهه و انتشار اخباری از کنگره آمریکا مبنی بر برنامه تصویب قانونی در جهت کاهش اختیارات اوباما در زمینه رفع تحریم های کشورمان اشاره نمود . اما بازار فردا در ابتدای وقت در بسیاری از گروهها در محدوده منفی کار خود را آغاز خواهد نمود . بدین صورت که نمادهای گروه خودرویی و پالایش نفت در محدوده 2 تا 3 منفی ، نمادهای بانکی در محدوده 1 تا 2 منفی ، نمادهای ساختمانی در محدوده 2 منفی ، نمادهای تولید کننده محصولات سیمانی در محدوده 1 منفی ، نمادهای گروه قند و شکر و همچنین نمادهای کاشی و سرامیک در محدوده سبز رنگ کار خود را آغاز خواهند نمود . شایان ذکر است این گروه بدلیل انتشار خبر سرمایه گذاری از سوی شرکت ایتالیایی ساچه مورد اقبال بازار قرار گرفته است . در ادامه احتمالا شاهد افزایش حجم عرضه ها و نزول بیشتر قیمت ها خواهیم بود . گفتنیست بازار فردا احتمالا با نوسانات قیمتی در محدوده قرمز رنگ تابلو همراه خواهد گردیده و همچنین ارزش معاملات نیز با کاهش مواجه خواهد گردید .

پیش بینی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70