۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 23 خرداد ماه

پیش بینی بازار 23 خرداد ماه
کد: 5816   تاریخ انتشار :۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۹

خلاصه از وضعیت بازار در آخرین روز هفته

بازار بورس در ابتدای وقت روز چهارشنبه کار خود را در بسیاری از گروهها در محدوده منفی تا صفر تابلو آغاز نمود.  در ادامه شاهد نوسانات محدودی در قیمت ها بودیم.  پس از گذشت نیم ساعت از ابتدای وقت، به مرور شاهد افزایش نسبی قیمتها بودیم.  این وضعیت تا پایان وقت ادامه داشته و نهایتا بازار با جوی مثبت به کار خود پایان داد.

بازارهای موازی

بازارهای جهانی طی روز اخیر عموما با کمی کاهش قیمت همراه گردیدند.بازار طلا امروز 5 دلار کاهش قیمت را تجربه نموده و به سطح 1180 دلار در هر انس رسید. بازار نفت نیز با شرایطی مشابه و کاهش نیم درصدی قیمت ها مواجه گردید. نفت برنت دریایی شمال در حال حاضر در سطح 65 دلار در هر بشکه در حال معامله می باشد. اما در بازار ارز قیمتها پس از افت و خیزهای روزانه خود نهایتا با کمی کاهش قیمت نسبت به روز گذشته کار خود را به پایان بردند. دلار نهایتا در نرخ 3303 تومان معاملات خود را به اتمام رساند.

پیش بینی بازار فردا

پس از کاهش قابل توجه قیمت ها در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته،بازار تا حد زیادی از فروشنده تخلیه گردیده و کمی با اصلاح قیمت همراه گردید. اما این مساله را نمی توان به معنای شروع روندی صعودی دانست چرا که هنوز عوامل محرک برای بازگشت پدیدارنگردیده است. اما برای بازار فردا چنین پیش بینی می گردد که نمادهای خودرویی در محدوده صفر تابلو تا مثبت 2، نمادهای بانکی در محدوده صفر تا 1 مثبت و نمادهای پالایش نفت در محدوده قرمز رنگ تابلو کار خود را آغاز خواهند نمود. در ادامه با توجه به حمایت برخی شرکت‌های حقوقی در روز چهارشنبه در محدوده مثبت دامنه نوسان روزانه، می توان چنین انتظار داشت که این شرکت‌ها در راستای برنامه حمایتی خود اقدام به ثبت سفارشات خرید خود در محدوده صفر تابلوی معاملات باشند.

                                   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70