۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 24 شهریور ماه

پیش بینی بازار 24 شهریور ماه
کد: 8722   تاریخ انتشار :۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۸

تعادل نسبی حاکم بر بازار خلاصه ای از وضعیت بازار طی روز اخیر بازار بورس طی روز اخیر در ابتدای وقت در محدوده قرمز رنگ تابلوی معاملات کار خود را آغاز نمود . نیم ساعت ابتدای وقت در پی افزایش حجم تقاضا در نماد خپارس و حمایت بازرگردان وبصادر از سهام خود ، قیمت ها کمی با افزایش همراه گردید . اما این وضعیت چندان دوامی نداشت چرا که با کاهش حمایت ها به مرور قیمت ها با افت نسبی همراه گردیدند .

بازارهای موازی در بازارهای جهانی ، طلا و نفت در اواین روز هفته میلادی با افزایش قیمت کار خود را آغاز نمودند . طلا در ابتدای وقت در نرخ 1107 دلار در هر انس معاملات خود را آغاز نموده و در ادامه در همین محدوده به ثبات نسبی رسید . اما بازار نفت وضعیت بهتری را در معاملات امروز تجربه می نماید . این ماده مهم صنعتی امروز با 1.5 درصد افزایش قیمت کار خود را آغاز نموده و در ادامه با کمی کاهش قیمت به سطح 48 دلار و 79 سنت در هر بشکه رسید . اما در بازار ارز ، دلار آمریکا در ادامه روند رو به بالای خود امروز نیز با افزایش قیمت بیشتری همراه گردید . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3480 تومان در حال معامله می باشد .

پیش بینی بازار فردا بازار بورس پس از ریزش قیمت ها در روز گذشته امروز از شدت کاهش قیمت ها کاسته گردید که این مساله زمینه ساز ورود مجدد بازار به وضعیت فرسایشی خواهد بود . بنابراین کلیت بازار فردا را می توان متعادل کاهنده با شیب ملایم توصیف نمود . برای بازار فردا چنین پیش بینی می گردد که بسیاری از گروهها در محدوده قرمز رنگ تابلو معاملات کار خود را آغاز نمایند که در این بین نمادهای خودرویی در محدوده 1 منفی تا صفر تابلو ، نمادهای بانکی در محدوده 0.5 منفی تا صفر تابلو ، ساختمانی ها در محدوده صفر تابلو و نمادهای پالایش نفت در محدوده 2 منفی تا صفر تابلو کار خود را آغاز نموده و در ادامه با کاهش حجم معاملات احتمالا بازار وارد فاز رکود فرسایشی گردد . اما نمادهای قندی ، طی روز اخیر نیز به روند رو به بالای خود ادامه دادند . در خصوص نمادهای این گروه لازم به ذکر است که از نقطه نظر تکنیکال اکثر نمادهای این گروه در موج پنجم الیوت به سر می برند و این مساله زنگ خطر آغاز روند نزولی را در این گروه به صدا در آورده است . خصوصا اینکه امروز شاهد رکورد زنی حجم معاملات در برخی از نمادهای این گروه در موج پایانی بودیم که این مساله نیز تایید کننده توقف روند رو به بالای این گروه می باشد . بنابراین با توجه به افزایش نسبت ریسک به بازده ، ورود به این گروه در این مقطع زمانی چندان منطقی نبوده و حتی خروج پله ای نیز خالی از لطف نمی باشد .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70