۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 26 آذر

پیش بینی بازار 26 آذر
کد: 785   تاریخ انتشار :۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۴

ادامه روند نزولی بازار با شیبی ملایم تر

بازار بورس طی روز جاری با افزایش نسبی قیمتها همراه گردید . معاملات روز اخیر حاوی نکاتی قابل توجه بود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

همانگونه که در گزارش روز اخیر و همچنین پیش بینی بازار امروز ذکر گردید دلایل متعددی موجبات افزایش قیمتها در روز اخیر را فراهم نمود اما بازار این روز انتظارات فعالان بازار را به هیچ وجه برآورده ننمود . با توجه به محرک های مثبت ذکر شده و افت قابل توجه قیمتها در سه هفته اخیر انتظار می رفت بازاری پر حجم و رو به بالایی را طی این روز شاهد باشیم که این موج رو به بالا دست کم تا فردا نیز ادامه داشته باشد اما حجم تقاضای بسیار پایین معاملات سبب گردید بازار از اواسط وقت با افت قیمتها مواجه گردد . این اتفاق موید این مساله می باشد که ترس و عدم اعتماد همچنان سایه سنگینی بر بازار افکنده و بازگشت بازار به محرک و نیروی بسیار زیادی نیاز دارد . از دید نگارنده ادامه روند نزولی بازار بیشتر جنبه روانی داشته و عوامل بنیادی توجیه کننده افت بیشتر قیمتها نیست .

از این رو پیش بینی می گردد بازار فردا با حجمی کمتری نسبت به روز جاری همراه گردد و روند نزولی چند هفته اخیر با شیبی ملایم تر وضعیتی فرسایشی را برای بازار ایجاد نماید .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70