۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 4 بهمن ماه

پیش بینی بازار 4 بهمن ماه
کد: 15321   تاریخ انتشار :۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۵

ادامه روند صعودی بازار

خلاصه ای از وضعیت بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس طی معاملات روز اخیر در ابتدای وقت در بسیاری از گروهها در محدوده آخرین معاملات روز چهارشنبه کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت کمی بر حجم عرضه ها افزوده گردیده و صفوف خرید نمادهای خودرویی با عرضه مواجه گردید اما دیری نپایید که سفارشات خرید وارد به سیستم معاملات موجبات افزایش مجدد قیمت ها را فراهم نمود . از اواسط وقت جو مثبت حاکم بر نمادهای خودرویی به نمادهای بانکی سرایت نموده تا نمادهای این گروه را نیز با صف خرید همراه سازد .

. بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، طی آخرین روز هفته میلادی طلا بدون نوسان قیمتی خاصی در محدوده 1096 دلار در حال معامله بوده و نهایتا کار خود را در نرخ 1098 به پایان برد . اما در بازار نفت ، پس از چند روز نزول قیمت ها ، طی معاملات روز گذشته و امروز شاهد افزایش حدود 10 درصدی قیمتها بودیم بطوریکه نفت برنت از محدوده 28 دلار به 32 دلار و 18 سنت افزایش قیمت را تجربه نمود. در بازار ارز ، دلار امروز نیز با کمی افزایش قیمت مواجه گردید . این ارز رایج بازار امروز با 10 تومان افزایش قیمت به نرخ 3640 تومان رسیده و هم اینک نیز در همین محدوده قیمت در حال معامله می باشد .

. پیش بینی بازار فردا بازار بورس پس از افت و خیز روزهای پایانی هفته گذشته ، امروز با افزایش شدید حجم تقاضا در نمادهای خودرویی و بانکی مواجه گردید . امری که موجبات افزایش حجم و ارزش معاملات را به بالاترین سقف معاملاتی چند ماه اخیر رسانید . معاملات روز اخیر با توجه به همگرایی روند رو به بالا با حجم معاملات نوید بخش روزهایی درخشان تری را در بازار می دهد . علی الخصوص اینکه نمادهای وزین و سنگین بانکی نیز به این جرگه پیوسته تا ورود نقدینگی جدید به بازار ملموس و محسوس گردد . امروز شاهد ارزش معاملاتی فرا تر از رقم 408 میلیارد تومانی هفته گذشته بودیم اتفاقی که موجب جلب توجه بخشی دیگر از نقدینگی خارج از بورس خواهد گردید . سرمایه ای که در صورت تداوم ارزش معاملات این روزها ، احتمالا وارد صنایع بزرگتری از جمله گروه پتروشیمی خواهد گردید . اما در خصوص بازار فردا می توان چنین پیش بینی نمود که در ابتدای وقت بسیاری از گروهها در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات کار خود را آغاز نموده و در ادامه شاهد نوساناتی در این منطقه معاملاتی خواهیم بود . همچنین با توجه به معاملات روز اخیر نمادهای بانکی در کانون توجه بازار فردا قرار خواهد گرفت .

پیش بینی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70