۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 4 بهمن ماه

پیش بینی بازار 4 بهمن ماه
کد: 16549   تاریخ انتشار :۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۶

تعادل نسبی حاکم بر بازار

خلاصه ای از بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها کمی بالاتر از قیمت های آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت شاهد افزایش حجم تقاضا در نمادهای افزایش قیمت یافته و نماد خودرو با صف خرید مواجه گردید . پس از گذشت دقایق ابتدایی و کاهش هیجانات بتدریج قیمت ها با کاهش همراه گردیدند . از اواسط وقت مجددا بر حجم تقاضا در برخی نمادهای لیدر بازار از جمله برخی نمادهای بانکی افزوده گردید قیمت ها با افزایش نسبی همراه گردد . نیم ساعت پایانی وقت کمی بر حجم عرضه ها افزوده گردیده و قیمت ها با کمی کاهش مواجه گردیدند .

. بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، طلا در ابتدای هفته میلادی کار خود را با کمی کاهش قیمت اغاز نمود . این فلز گران بها هم اینک در نرخ 1217 دلار در هر انس در حال معامله می باشد . در بازار نفت ، نفت برنت امروز با 1 درصد افزایش قیمت مواجه گردیده و به نرخ 33 دلار و 48 سنت در هر بشکه رسید . در بازار ارز ، دلار پس از افت قیمت روز گذشته امروز مجددا با کمی افزایش قیمت مواجه گردید . دلار هم اینک در نرخ 3465 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

. پیش بینی بازار فردا بازار بورس تحت تاثیر گزارشات منتشره برخی نمادهای خودرویی و بانکی ، طی معاملات روز اخیر با کاهش حجم عرضه ها مواجه گردیده تا شاهد افزایش قیمت ها نسبت به روز گذشته باشیم . از اتفاقات مهم روز اخیر می توان به کاهش فروش از سوی شرکتهای حقوقی و برابر شدن حجم خریداران نسبت به فروشندگان صاحبان اصلی بازار اشاره نمود . این مساله اتفاق مهمی در بازار تلقی می گردد چرا در صورت تداوم این مساله مجددا اعتماد از دست رفته به بازار بازگذشته و روند صعودی بازار با قدرتی بیشتر ادامه خواهد یافت . از دیگر نکات قابل توجه روز اخیر کاهش حجم و ارزش معاملات در مسیر افزایش قیمت ها می باشد اتفاقی که گویای کاهش خریداران و فروشندگان بالقوه بازار می باشد . به بیانی دیگر این اتفاق نشانه خروج بخشی از نقدینگی از بازار و در پیش گرفتن سیاست انتظار در جهت کاهش قیمت ها و ورود در قیمت های پایین تر می باشد . انتظار می رود بخشی از این نقدینگی پس از مشخص شدن نتایج انتخابات و بخشی دیگر پس از پایان تسویه پایان سال وارد بازار گردد . اما در خصوص بازار فردا می توان انتظار تعادل نسبی قیمت ها در محدوده آخرین معاملات روز اخیر را داشت . در ابتدای وقت روز آتی بازار بدون تغییر قیمت خاصی نسبت به معاملات روز اخیر کار خود را آغاز نموده و در ادامه احتمالا شاهد نوساناتی در محدوده قیمت گشایش بازار خواهیم بود . همچنین ارزش و حجم معاملات روز آینده احتمالا باز هم با کاهش بیشتری نسبت به روز اخیر همراه گردد که این مساله متاثر از انتظار فعالان بازار از مشخص شدن نتایج انتخابات جمعه هفته جاری می باشد .

پیش بینی   

نظرات(1)

  1. علی گفت:

    نتیجه انتخابات مجلس از چه لحاظ به بورس مربوط می شود؟یعنی چه اتفاقی باید بیفتد که بورس مثبت یا منفی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70