۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 6 دی

پیش بینی بازار 6 دی
کد: 1008   تاریخ انتشار :۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۴

برقراری تعادل بر کلیت بازار

روز پایانی هفته پیش را در حالی به پایان بردیم که با توجه به عدم مشارکت و حمایت شرکتهای حقوقی ، افزایش قیمت دلار در بازار آزاد و کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی شاهد جوی نسبتا ضعیف بر معاملات این روز بودیم . گواه این مساله کاهش شدید ارزش معاملات در این روز به رقم 124 میلیارد تومان ( به استثناء معاملات عمده و اوراق مشارکت ) می باشد که این حجم از معاملات طی 2 ماه اخیر بی سابقه می باشد .

با نگرش به معاملات دو هفته اخیر می توان به این موضوع پی برد که سهامداران فعال بازار چندان رغبتی به فروش سهام خود در سطوح فعلی نمی باشند اما عدم وجود خریدار نیز مانع از افزایش قیمتها و ادامه دار شدن روند صعودی بازار می باشد . با توجه به این موضوع و در صورت عدم وقوع اتفاقی خاص به نظر می رسد تا مدتی قیمتها در کانال قیمتی محدودی در نوسان باشند که این مساله به مرور منجر به تمرکز فعالان خاص بازار بر تک سهم هایی در جهت نوسان گیری خواهد گردید .

برای بازار فردا انتظار وضعیتی متعادل بر بخش عمده ای از بازار وجود دارد که در صورت افت قیمتها شاهد افزایش حجم تقاضا و در صورت افزایش قیمتها به محدوده بالایی تلرانس روزانه ، شاهد افزایش عرضه ها خواهیم بود .

 

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70