۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 6 بهمن ماه

پیش بینی بازار 6 بهمن ماه
کد: 1861   تاریخ انتشار :۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۵۳

آغازی منفی فرجامی مثبت

بازار بورس طی روز اخیر با فرازو نشیب هایی همراه گردید . دقایق ابتدایی بازار ، وضعیتی مثبت بر بازار حاکم بود اما در ادامه با افزایش حجم عرضه ها ، بازار متعادل گردید . کاهش حجم خرید نسبت به روز گذشته از سوی شرکتهای بزرگ حقوقی در محدوده مثبت از دلایل اصلی این مساله ارزیابی می گردد . اما در سیستم معاملات ، حجم تقاضای مناسبی از سوی این شرکتها برای نمادهای مطرح بازار از جمله برخی بانکهای بزرگ ، خودرو و ....  چیده شده بود که بیانگر اعلام حمایت از بازار از سوی حقوقی های بازار می باشد .

انتشار دو خبر طی روز جاری امیدواری هایی را برای بهبود وضعیت بازار ایجاد نموده است . خبر اول مربوط به اظهار نظر صحرایی معاون بازار در رابطه با کاهش حجم مبنا و افزایش دامنه نوسان روزانه می باشد که در صورت تحقق این مساله پیش بینی می گردد تحرکاتی در بازار ایجاد گردد . اما خبر دوم جلسه روز اخیر بزرگان حقوقی بازار و همچنین برخی از صندوق های بزرگ با دکتر فطانت در جهت چاره اندیشی در جهت بهبود بازار می باشد .

برای بازار فردا انتظار می رود در ابتدای وقت ، بازار با جوی منفی کار خود را آغاز نماید که علت این مساله پایین تر بودن قیمت آخرین معامله نسبت به قیمت پایانی بسیاری از سهم ها می باشد اما در ادامه با توجه به حمایت احتمالی شرکتهای حقوقی بازار و خبرهای مثبت منتشر شده در روز اخیر ، انتظار می رود به مرور شاهد افزایش تقاضا و بالتبع افزایش قیمتها باشیم.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70