۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 11 خرداد ماه

گزارش بازار 11 خرداد ماه
کد: 5499   تاریخ انتشار :۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۲

بازار تشنه نقدینگی

بازار بورس طی روز اخیر ، در ابتدای وقت در گروه بانکی در محدوده صفر تابلو ، در گروه خودرویی و پالایش نفت در محدوده منفی 1 و در گروه ساختمانی با لیدری ثنوسا در محدوده مثبت دامنه نوسان روزانه کار خود را آغاز نمود . در ادامه به مانند چند روز گذشته بازار بدون نوسان خاصی به معاملات خود ادامه داد . در پایان وقت ، اکثر گروهها بدون وقوع اتفاقی خاص ، حول قیمت پایانی به کار خود پایان دادند  . امروز نیز بازار به مانند چند روز گذشته یکی از روزهای بسیار کم حجم خود را تجربه نمود . از اخبار مهم امروز می توان به انتشار خبری مبنی بر رفتن خواجه نصیری رئیس اداره نظارت بر بورس ها به شرکت تامین سرمایه آرمان اشاره نمود که این خبر تاثیر خاصی بر بازار امروز برجای نگذاشت .در گروه خودرویی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصمیم جدی خودروسازان داخلی برای افزایش قیمت خودرو بعد از افزایش قیمت بنزین خبر داد.

بازارهای بین المللی بازارهای جهانی پس از 2 روز تعطیلی پایان هفته میلادی از بامداد روز جاری بدون تغییر قیمتی خاصی کار خود را آغاز نمودند . طلا امروز در نرخ 1194 دلار معاملات خود را آغاز نموده و هم اینک در سطح 1192 دلار در هر انس در حال معامله می باشد . بازار نفت نیز آغازی با ثبات را در ابتدای هفته داشته و در حال حاضر در سطح 65 دلار 14 سنت در هر بشکه در حال معامله می باشد.

بازار ارز در بازار ارز ، امروز دلار برخلاف روزهای گذشته کار خود را در محدوده قیمت پایانی روز گذشته آغاز نمود و با افت 9 تومانی هم اینک در بازار آزاد در نرخ 3310 تومان در حال معامله می باشد.

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 1 واحد افزایش نسبت به روز گذشته در رقم 63228 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای پالایشی و بانکی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70