۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 12 آذر

گزارش بازار 12 آذر
کد: 457   تاریخ انتشار :۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۹

بازار همچنان در ریل نزول

بازار بورس در روز پایانی هفته بر خلاف انتظارات بسیاری از فعالان بازار باز هم با فشار فروش در بسیاری از نمادها همراه گردید . به مانند روز گذشته امروز نیز شاهد حمایت صندوق توسعه بازار از نمادهای خودرویی و همچنین برخی شرکتهای حقوقی از نمادهای بانکی بودیم اما در محدوده منفی بازه مجاز قیمتی !

کاهش حجم معاملات ، از دیگر ویژگیهای بازار امروز بود که این مساله تایید کننده نظریه گزارش روز قبل مبنی بر ورود بازار به کانالی نوسانی با محدوده تلورانس 10 درصد و کاهش ارزش معاملات به رقمی کمتر از 200 میلیارد تومان در روز می باشد . نماد قاسم نیز تحت تاثیر جو منفی بازار و برخورد با 100 درصد فیبو با عرضه مواجه گردید و علی رغم چند بار صف شدن مجددا عرضه گردیده و نهایتا در پایان وقت در مثبت 1 درصد به کار خود پایان داد .

در زمینه مسائل سیاسی ، طبق برنامه مجلس سنای آمریکا امروز روند و جزئیات مذاکرات هسته ای اخیر نمایندگان کشورمان با گروه 1+5 را مورد بررسی قرار خواهد داد . در پایان شاخص کل با 398 واحد کاهش نسبت به روز گذشته در رقم 71860 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای خودرویی و پتروشیمی به ترتیب با 13 و 10.4 درصد ارزش معاملات امروز بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70