۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 12 بهمن ماه

گزارش بازار 12 بهمن ماه
کد: 15710   تاریخ انتشار :۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۲

بازگشت بازار به مسیر صعودی خود

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها کمی بالاتر از قیمت های آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت نمادهای پالایش نفت در پی افزایش قیمت نفت و همچنین صف خرید سنگین شبندر به محدوده مثبت کامل دامنه نوسان روزانه افزایش قیمت یافته و نمادهای بانکی نیز در پی خبر بازگشایی کانال سوئیفت با اقبال خوبی از سوی بازار مواجه گردیده و با افزایش نسبی قیمت همراه گردیدند . نمادهای خودرویی نیز با توجه به معاملات روز گذشته خود و جمع آوری سهام شرکتهای این گروه طی معاملات روز گذشته ، امروز با تقاضای خوبی از سوی بازار مواجه گردیده و بعضا با صف خرید مواجه گردیدند . جو مثبت ایجاد شده در 3 گروه مطرح بازار موجب تسری این جو به سایر گروهها گردید . در ادامه با توجه به حجم تقاضای وارده در سیستم معاملات به مرور شاهد افزایش بیشتر قیمت ها و تشکیل صف خرید برای بسیاری از شرکتها بودیم . بطوریکه تا نیم ساعت پایانی وقت بیش از 100 شرکت بورس و فرابورسی با صف خرید مواجه گردیدند . نیم ساعت پایانی وقت در برخی نمادها شاهد افزایش حجم عرضه و کاهش نسبی قیمت ها بودیم .

. بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، امروز طلا با کمی افزایش قیمت مواجه گردیده و به سطح 1122 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت ، نفت برنت در ابتدای وقت با افزایش 3 درصدی قیمت کار خود را آغاز نموده و در ادامه پس از تلاطمات قیمتی ، در محدوده 35 دلار و 78 سنت در هر بشکه به ثبات نسبی رسید .

. بازار ارز در بازار ارز ، دلار پس از چند روز کاهش قیمت ، امروز 10 تومان کاهش قیمت . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3638 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

. شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص با 1794 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 72913 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 652 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 121 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای گروه خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند.

گزارش بازار   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.