۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 16 تیرماه

گزارش بازار 16 تیرماه
کد: 6692   تاریخ انتشار :۱۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰

بازاری نوسانی در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات

بازار بورس در ابتدای وقت آخرین روز هفته در محدوده صفر تا 1 مثبت دامنه نوسان روزانه کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظاتی از بازار ، به ناگاه شاهد افزایش حجم تقاضا بر روی نمادهای خودرویی و بانکی بودیم که این مساله موجب مثبت شدن جو عمومی بازار گردید . پس از گذشت نیم ساعت از ابتدای وقت عرضه ها رو به فزونی گذاشت و قیمت ها با کمی اصلاح مواجه گردیدند . این وضعیت تا نیم ساعت پایانی وقت ادامه داشت تا جاییکه برخی نمادهای مطرح بازار از جمله خودرو و وبصادر تا محدوده صفر تابلو کاهش قیمت را تجربه نمودند . نیم ساعت پایانی مجددا حجم تقاضا بخصوص در نمادهای خودرویی ، پالایش نفت و بانکی شدت یافته و قیمت ها مجددا با افزایش همراه گردیدند . در زمینه مسائل مربوط به پرونده هسته ای کشورمان ، شب گذشت مذاکرات به اتفاق تمام وزرای امور خارجه طرفین مذاکره ادامه یافته و صبح روز اخیر نیز جلسه ای بسیار کوتاه با حضور وزاری و معاونان سیاسی ایران و گروه 1+5 برگزار گردید که تا این لحظه خبری رسمی از نتایج آن منتشر نگردیده است . گفته می شود ضرب الاجل این دور از مذاکرات بامداد پنجشنبه هفته جاری می باشد .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طلا وضعیت با ثباتی را سپری می نماید . این فلز گران بها در حال حاضر در نرخ 1167 دلار در هر انس در حال معامله می باشد . اما در بازار نفت پس از افت سنگین قیمتها در روز گذشته ، امروز شاهد کمی اصلاح قیمتی این محصول استراتژیک هستیم . نفت برنت هم اینک در نرخ 57 دلار و 33 سنت در حال معامله می باشد .

بازار ارز بازار ارز در ابتدای وقت روز اخیر با کاهش قیمت زیادی کار خود را آغاز نموده و در ادامه بخشی از افت قیمتی خود را اصلاح نمود . دلار بعنوان رایج ترین ارز بازار در حال حاضر در نرخ 3251 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 741 واحد افزایش در سطح 66761 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70