۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 17 بهمن ماه

گزارش بازار 17 بهمن ماه
کد: 15890   تاریخ انتشار :۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴

نمادهای خودرویی همچنان در کانون توجه بازار

بازار بورس در ابتدای وقت اولین روز هفته در بسیاری از گروهها در محدوده قیمتی آخرین معاملات روز چهارشنبه کار خود را آغاز نمودند . هنوز دقایقی از ابتدای وقت نگذشته بود که با رنج های رو به بالا در نماد خودرو ، این سهم مهم خودرویی با صف خرید همراه گردیده تا زمینه افزایش قیمت و تشکیل صف خرید را برای همگروهیان خود فراهم سازد . در ادامه برخی گروههای دیگر از جمله نمادهای ساختمانی ، فلزات اساسی و لاستیکی نیز با اقبال بازار مواجه گردیده و با رشد قیمت تا محدوده مثبت دامنه نوسان روزانه مواجه گردیدند . نیمه های وقت شاهد افزایش حجم عرضه ها در برخی گروهها از جمله نمادهای بانکی ، حمل و نقل ، نمادهای تجهیزاتی و برخی نمادهای دیگر بودیم که این مساله موجب کاهش نسبی قیمت ها گردید . هیجانات ایجاد شده در گروه خودرویی و اصطلاحا درجا زدن برخی نمادها طی هفته گذشته موجب گردید تا فشار فروش برای بسیاری از نمادها در جهت تامین نقدینگی برای خرید نمادهای خودرویی افزایش یابد که این مساله موجب کاهش بیشتر قیمت برخی نمادها گردید تا حدی که طی نیم ساعت پایانی وقت برخی نمادها از جمله نمادهای بانکی وارد منطقه قرمز رنگ تابلوی معاملات گردیدند .

. بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طی آخرین روز هفته طلا با 1.5 درصد افزایش قیمت همراه گردیده و به سطح 1174 دلار در هر انس رسید و در بازار نفت ، این محصول مهم صنعتی با اندکی کاهش همراه گردید . نفت برنت دریای شمال نهایتا کار خود را در نرخ 34 دلار و13 سنت در هر بشکه در این هفته به پایان برد.

. بازار ارز در بازار ارز ، دلار امروز با کاهش بیشتری مواجه گردیده و به کانال 3500 واحد وارد گردید . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3595 تومان در بازار در حال معامله می باشد .

.

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 420 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 74104 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 618 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 165 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70