۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 19 آذر

گزارش بازار 19 آذر
کد: 640   تاریخ انتشار :۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۳

بازار همچنان در وضعیت فرسایشی

بازار بورس در ابتدای وقت روز پایانی هفته وضعیتی متعادل را شاهد بود اما در ادامه افزایش حجم فروش موجب افت قیمتی بسیاری از نمادها گردید . عدم حمایت کافی از سوی شرکتهای حقوقی بزرگ بازار طی روزهای گذشته و همچنین پیش رو بودن 3 روز تعطیلی و نزدیک شدن به موعد تسویه حساب اعتباریها از جمله علل این اتفاق عنوان می گردد .

به نظر می رسد تا قطعی شدن وضعیت شخص اول سازمان بورس ، وضعیت این روزهای بازار همچنان ادامه داشته باشد . عدم اعلام رسمی تغییر رئیس سازمان بورس موجب گردیده بزرگان حقوقی بازار تا مشخص شدن این مساله از جمع آوری و حمایت قاطع از بازار صرف نظر نمایند . در کنار این مساله شایعاتی مبنی بر فروش و عرضه گسترده از سوی وابستگان به اعضای کادر مدیریت فعلی سازمان به گوش می رسد چرا که در صورت تحقق تغییر رئیس سازمان ، بخش عمده ای از مدیران میانی و سطوح پایین سازمان نیز از بدنه سازمان بورس منفک خواهند گردیدد .

بازار ارز در این روز با افت و خیز خاصی مواجه نگردید .دلار در حال حاضر در بازار آزاد در محدوده 3400-3410 تومان در حال معامله می باشد .

شاخص کل در پایان روز اخیر با 339 واحد کاهش به رقم 71041 واحد رسید . نمادهای خودرویی ، بانکها و همچنین شرکتهای پتروشیمی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

 

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70