۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 21 دی ماه

گزارش بازار 21 دی ماه
کد: 1446   تاریخ انتشار :۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۲

جمع آوری صفوف فروش و تغییر جهت بازار

بازار امروز را در حالی آغاز نمودیم که در ساعت ابتدایی ، به مانند روزهای گذشته همچنان فشار فروش بر بازار حاکم بود اما از اواسط وقت با جمع آوری و صف خرید نمودن خپارس و در ادامه جمع آوری صف فروش خودرو بازار جان تازه ای گرفت بطوریکه سایر نمادها نیز با افزایش تقاضا مواجه گردیده و تا محدوده صفر تابلو نیز افزایش قیمت یافتند . با افزایش قیمت نمادهای مختلف عده ای نوسان گیر اقدام به عرضه سهام خریداری شده در کف قیمتی نمودند که این مساله موجب اصلاح و افت نسبی قیمتها گردید اما این پایان کار نبود چرا که در اواخر وقت موج جدید خرید موجب گردید مجددا قیمتها با افزایش همراه گردد.

بازار ارز طی روز اخیر با کمی کاهش قیمت مواجه گردید بطوریکه دلار در بازار آزاد در محدوده 3490 تا 3500 تومان در حال معامله می باشد . بازارهای جهانی به علت تعطیلات پایان هفته متوقف می باشند . در آخرین لحظات معاملاتی بازارهای جهانی ، طلا با افزایش قیمت مواجه گردید و به سطح 1223 دلار در هر انس رسید . نفت نیز با کمی رشد قیمتی مواجه گردید که دلیل اصلی رشد ۱ تا ۱٫۵ دلاری نفت کاهش ذخایر استراتژیک آمریکا عنوان می گردد . در پایان معاملات روز اخیر شاخص کل با 685 واحد کاهش کاهش نسبت به روز گذشته در رقم 65512 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای خودرویی و بانکی بترتیب بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70