۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 24 اسفند ماه

گزارش بازار 24 اسفند ماه
کد: 3477   تاریخ انتشار :۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۸

ادامه روند صعودی بازار

بازار بورس در ابتدای وقت روز جاری در محدوده مثبت دامنه نوسان روزانه کار خود را آغاز نمود . رفته رفته با افزایش حجم تقاضا سهام شرکتهای مختلف با افزایش قیمت مواجه گردیده و برخی نمادها بخصوص نمادهای خودرویی و بانکی با صف خرید همراه گردیدند . در ساعت پایانی کمی حجم عرضه ها افزایش یافت که این مساله موجب گردید قیمت برخی نمادها نسبت به اوقات میانی بازار با کمی کاهش مواجه گردد . بازار تا پایان وقت به همین منوال ادامه یافت و نهایتا بازار با همین وضعیت به کار خود پایان داد . در گروه پالایشی سازمان بورس شرکتهای پالایش نفت را موظف نموده تا فردا گزارشات مالی خود را ارائه دهند . در زمینه مسائل مربوط به پرونده هسته ای کشورمان طی روز جاری تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان به منظور حضور در دور جدید مذاکرات هسته ای راهی لوزان سوئیس شدند . دور جدید رایزنی‌های ایران و آمریکا در سطح وزرای امور خارجه و با حضور معاونان وزرا و هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار خواهد گردید . در ادامه ظریف قرار است فردا به بروكسل برود و به همراه وزرای خارجه انگلستان، فرانسه و آلمان با فدریکا موگرینی دیدار و گفت‌وگو کند . بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی در آخرین روز معاملاتی هفته ، طلا با کمی کاهش قیمت مواجه گردید . روز جمعه طلا با کاهش 3 دلاری به سطح 1158 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت روز جمعه شاهد افت شدید نفت در بازارهای جهانی بودیم . در این روز نفت خام آمریکا با کاهش 2 دلاری به سطح 48 دلار و 84 سنت در هر بشکه رسید . بازارهای بین المللی بدلیل فرا رسیدن تعطیلات پایان هفته میلادی از روز گذشته به مدت 2 روز متوقف می باشند . بازار ارز بازار ارز در ادامه روند نزولی خود که چند روزیست آغاز گردیده ، امروز نیز افت بیشتری را تجربه نمود بطوریکه دلار در روز جاری با 60 تومان کاهش قیمت به سطح 3169ریال رسید .

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 373 واحد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح 64980 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای خودرویی و بانکی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70