۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 25 بهمن ماه

گزارش بازار 25 بهمن ماه
کد: 16253   تاریخ انتشار :۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲

نوسانات قیمتی حاکم بر بازار

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها کمی بالاتر از قیمت آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت به مرور شاهد افزایش حجم تقاضا در نمادهای بانکی و خودرویی بودیم که این مساله بر کلیت بازار تاثیرگذار بوده و موجبات افزایش قیمت سهام بسیاری از شرکتها را فراهم نمود . پس از گذشت نیم ساعت از ابتدای وقت بر حجم عرضه ها افزوده گردید تا قیمت ها با افت 2 تا 4 درصدی مواجه گردند . با افت قیمت ها ، حجم عرضه ها کاهش یافته تا بازار با تعادل نسبی همراه گردد . این وضعیت تا نیمه های وقت ادامه یافت . از اواسط وقت مجددا حجم تقاضا در سیستم معاملات افزایش یافته تا زمینه افزایش 1 تا 3 درصدی قیمت ها فراهم گردد . در این بین نمادهای خودرویی و بانکی با اقبال بیشتری از سوی بازار مواجه گردیدند . اما این پایان کار نبوده و افزایش مجدد حجم عرضه ها موجب گردید قیمت ها با اصلاح مواجه گردیده و به محدوده قیمت بازگشایی خود کاهش قیمت را تجربه نمایند . این وضعیت تا پایان وقت ادامه داشته و بازار نهایتا کار خود را در دومین روز هفته با همین شرایط به پایان برد .

. بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طلا در آخرین روز هفته در ابتدا با افزایش 4 درصدی قیمت مواجه گردیده و در ادامه نزول 1 درصدی قیمت را شاهد بود . این فلز گران نهایتا کار خود را در نرخ 1238 دلار در هر انس به پایان برد . در بازار نفت ، این محصول مهم صنعتی طی روز جمعه با افزایش قیمت 6.5 درصدی مواجه گردیده و به سطح32 دلار و87 سنت در هر بشکه رسید . نفت خام طی روزهای گذشته افت قیمتی شدیدی را تجربه نموده بود .

. بازار ارز در بازار ارز ، دلار با اندکی کاهش قیمت مواجه گردید . این ارز رایج بازار امروز با 5 تومان کاهش قیمت مواجه گردیده و هم اینک در نرخ 3495 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

. شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 115 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 76710 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 565 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 115 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70