۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 25 فروردین ماه

گزارش بازار 25 فروردین ماه
کد: 4089   تاریخ انتشار :۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۷

کاهش ارزش معاملات / بازار در وضعیت متعادل

 بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر ، کار خود را در محدوده صفر تا مثبت 2 دامنه نوسان روزانه آغاز نمود. در ادامه با افزایش حجم تقاضا ، قیمت سهام شرکتهای مختلف کمی با افزایش همراه گردید. از اواسط وقت شاهد کمی اصلاح قیمت ها بودیم که در این بین نمادهای بانکی اصلاح بیشتری را تجربه نمودند . در ساعت پایانی وقت معاملات ، نماد خودرو با رنج مثبت تا محدوده 2 مثبت دامنه نوسان روزانه افزایش قیمت یافت که این مساله موجب گردید سایر نمادهای این گروها با افزایش قیمت مواجه گردیده و تا حدودی بر سایر نمادهای بازار نیز تاثیر گذار گردد . لحظات پایانی مجددا کمی حجم عرضه ها بخصوص در نمادهای بانکی افزایش یافت تا موجبات منفی شدن برخی نمادهای این گروه در لحظات پایانی فراهم گردد . در گروه بانکی رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران امروز از تعیین تکلیف نرخ سود بانکی در جلسه آتی شورای پول و اعتبار خبر داد.

بازارهای بین المللی

در بازارهای جهانی امروز طلا در ادامه روند نزولی خود ، امروز نیز با کاهش بیشتری همراه گردید . امروز طلا در بازارهای جهانی به سطح 1191 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت ، این ماده مهم صنعتی افزایش قیمت بیشتری را نسبت به روز گذشته تجربه نمود . نفت برنت امروز با حدود نیم درصد افزایش به سطح 58 دلار و 25 سنت در هر بشکه رسید .

بازار ارز

بازار ارز طی روز اخیر با کمی کاهش قیمت در ارزهای مختلف همراه گردید بطوریکه دلار امروز با 3 تومان کاهش در سطح 3335 تومان کار کار خود را آغاز نموده و هم اکنون نیز در همین سطح در بازار آزاد در حال معامله می باشد.

شاخص کل

شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 11 واحد افزایش در سطح 68465 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای بانکی و خودوریی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70