۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 3 شهریور ماه

گزارش بازار 3 شهریور ماه
کد: 8031   تاریخ انتشار :۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۱

بازاری متلاطم در محدوده قرمز رنگ تابلو

بازار بورس طی روز اخیر وضعیت بسیار متلاطمی را تجربه نمود . در ابتدای وقت بازار در محدوده قیمتی آخرین معاملات روز اخیر کار خود را آغاز نمود . ساعت ابتدایی وقت ، بازار در بسیاری از گروهها وضعیت متعادلی را شاهد بود . اما از این مقطع زمانی به مرور بر حجم عرضه ها افزوده گردید تا در مرحله اول ، بازار با یک پله نزول همراه گردد . با گذشت بازار از نیمه های وقت ، موج دوم فروش موجب سقوط قیمت ها به محدوده منفی کامل دامنه نوسان روزانه گردید . بطوریکه برخی از نمادهای خودرویی از جمله خودرو ، خزامیا ، خبهمن و ... با صف فروش مواجه گردیدند و برخی نمادهای بانکی از جمله وبصادر تا سطح 4 منفی کاهش قیمت یافتند . 5 دقیقه پایان وقت به ناگاه شاهد حمایت برخی حقوقی های بازار از بسیاری از نمادهای خودرویی ، بانکی و پالایش نفت بودیم بطوریکه نماد خودرو تا محدوده صفر تابلو افزایش قیمت یافت . اما فارغ از کلیت فضای منفی حاکم بر بازار ، نمادهای قندی به روند رو به بالای خود ادامه داده و نمادهای این گروه همچنان با اقبال بازار شاهد صف خرید می باشند . در این گروه اخباری منبی بر اخذ مجوز افزایش نرخ شکر به 2700 ریال به گوش می رسد .

بازارهای بین المللی بازارهای جهانی نفت و طلا وضعیت متفاوتی را در معاملات روز اخیر سپری می نمایند . طلا طی روز اخیر با حدود نیم درصد کاهش قیمت نسبت به روز قبل به سطح 1149 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت پس از کاهش شدید قیمتها در روز گذشته ، امروز با حدود 2 درصد افزایش قیمت بخشی از افت قیمتی خود را اصلاح نمود . نفت برنت هم اینک در نرخ 43 دلار و 47 سنت در هر بشکه در حال معامله می باشد. بازار ارز بازار ارز ، در ابتدای وقت کار خود را در محدوده قیمتی عصر روز گذشته آغاز نمود . در ادامه شاهد افزایش ناگهانی قیمت ها بودیم بطوریکه دلار با افزایش قیمت 15 تومانی به نرخ 3370 تومان رسیده و در ادامه در همین محدوده به تعادل نسبی رسید . شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 454 واحد کاهش نسبت به روز قبل در سطح 64197 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 182 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 88 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70