۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 4 بهمن ماه

گزارش بازار 4 بهمن ماه
کد: 15361   تاریخ انتشار :۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶

بازاری نوسانی در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات کار خود را آغاز نمودند . لحظات ابتدایی وقت به مانند روز گذشته شاهد عرضه هایی از سوی بازار بودیم . اما دیری نپایید که تقاضای وارد بر سیستم خصوصا در نمادهای خودرویی موجبات افزایش قیمت نمادهای این گروه و همچنین برخی گروههای دیگر را فراهم نمود . پس از گذشت ساعت ابتدایی وقت در پی عرضه های بسیار سنگین شرکتهای حقوقی در نمادهای بانکی و برخی دیگر از نمادهای مطرح بازار ، شاهد کاهش قیمت نمادها گروه بانکی بودیم . از اواسط وقت در پی عدم عرضه صفوف خرید وضعیت بازار کمی بهبود یافته و قیمتها اندکی با افزایش همراه گردیدند بطوریکه نمادهای بانکی مجددا تا محدوده 4 مثبت دامنه نوسان روزانه افزایش قیمت را تجربه نموده و نمادهای ساختمانی نیز محدوده صفر تابلوی معاملات را لمس نمودند . نیم ساعات پایانی وقت بر حجم عرضه ها خصوصا در نمادهای بزرگی از جمله نماد وبصادر ، خودرو و ... افزوده گردیده تا مجددا شاهد افت نسبی قیمت ها باشیم . از اخبار مهم روز اخیر می توان به خبر سفر رئیس جمهور به فرانسه جهت عقد قراردادهای تجاری اشاره نمود .

. بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طی آخرین روز هفته میلادی طلا بدون نوسان قیمتی خاصی در محدوده 1096 دلار در حال معامله بوده و نهایتا کار خود را در نرخ 1098 به پایان برد . اما در بازار نفت ، پس از چند روز نزول قیمت ها ، طی معاملات روز گذشته و امروز شاهد افزایش حدود 10 درصدی قیمتها بودیم بطوریکه نفت برنت از محدوده 28 دلار به 32 دلار و 18 سنت افزایش قیمت را تجربه نمود.

. بازار ارز در بازار ارز ، دلار امروز باز هم با اندکی افزایش قیمت مواجه گردید . این ارز رایج بازار ، در حال حاضر در نرخ 3655 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

. شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 779 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 67740 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 566 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 155 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

گزارش بازار   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.