۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش روز بازار 2 اردیبهشت

گزارش روز بازار 2 اردیبهشت
کد: 4348   تاریخ انتشار :۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۵

حاکمیت جو مثبت بر بازار 

بازار بورس در آخرین روز هفته ، کار خود را در محدوده مثبت دامنه نوسان روزانه آغاز نمود . در ادامه رفته رفته حجم تقاضا افزایش یافته و قیمت سهام شرکتهای مختلف تا محدوده 3 مثبت با افزایش همراه گردید . اما در نبود حمایت بزرگان حقوقی ، از اواسط وقت با افزایش حجم عرضه ، قیمتها کمی با کاهش مواجه گردیدند . این وضعیت تا نیم ساعت پایانی همچنان ادامه داشت اما از این لحظه موج دوم تقاضا موجبات افزایش قیمت ها را تا محدوده قیمت پایانی افزایش داد . از دلایل افزایش قیمتها در روز جاری می توان به به مواردی از جمله افت زیاد قیمتها طی دو هفته اخیر ، انتشار اخباری مثبت در حوزه مسائل سیاسی از جمله توقف تجاوز عربستان به یمن و آغاز مذاکرات ایران و 1+5 در جهت نگارش پیش نویس توافق نهایی اشاره نمود . طی روز اخیر نمادهای پالایشی پس از ارائه پیش بینی جدید سود سال آینده خود مجددا به تابلوی معاملات بازگشتند .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، امروز طلا با افزایش قیمت حدود 6 دلاری مجددا به کانال 1200 دلار بازگشت . این فلز گران بها هم اینک در سطح 1203 دلار و 58 سنت در حال معامله می باشد . اما در بازار نفت ، پس از چند روز افزایش قیمت ها ، از روز گذشته شاهد کاهش قیمت این محصول مهم صنعتی هستیم . نفت برنت دریای شمال با حدود 4 درصد افت قیمتی در حال حاضر در سطح 61 دلار و 47 سنت در حال معامله می باشد . توقف تجاوز عربستان به یمن از علل افت قیمت نفت ارزیابی می گردد .

بازار ارز بازار ارز طی روز جاری به مانند بسیاری از روزهای گذشته ، بدون تغییر قیمت خاصی  کار خود را آغاز نموده و با ثبات نسبی به کار خود ادامه داد  . دلار در حال حاضر در سطح 3335 تومان در حال معامله می باشد .

شاخص کل طی روز اخیر شاخص کل با 253 واحد کاهش به سطح 66575 واحد رسید . نمادهای بانکی ،پالایش نفت و خودرویی  بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(1)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70