۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بازاریابی هلدینگ خودکفایی آزادگان به قاسم ایران واگذار شد

بازاریابی هلدینگ خودکفایی آزادگان به قاسم ایران واگذار شد
کد: 30221   تاریخ انتشار :۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۲

مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان در راستای چابک سازی هلدینگ و استقرار اصل حاکمیتی شرکت ها دو دستور ویژه صادر کرد که در پی آن بازاریابی به شرکت قاسم ایران پیوست و حقوقی هلدینگ به شرکت ها واگذار شد

به گزارشTSEpress  مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان در نخستین دستور خود بازاریابی گروه که را که پیش از این زیر نظر مدیرعامل هلدینگ فعالیت می کرد به دو بخش بازاریابی و تبلیغات تفکیک و بخش بازاریابی را به شرکت قاسم ایران سپرد تا به عنوان یک سازمان اثربخش در معادلات بازار با شبکه ی پخش مویریگی هماهنگی سازمانی و کاری داشته باشد. این موضوع عملا گامی بزرگ در مسیر اهداف فروش هر چه بهتر محصولات گروه صنعتی مینو خواهد بود و واحد بازاریابی به عنوان واحدی موثر در تحقیقات و مطالعات بازار عملا در چارچوب سازمان فروش قرار خواهد گرفت.

دکتر عباسیانفر در این زمینه با صدور دستوری مدیرعامل شرکت قاسم ایران را موظف به راه اندازی واحد بازاریابی به عنوان واحدی مستقل و تحت نظارت آن شرکت کرد و ابراز امیدواری کرد که در کوتاه ترین زمان ممکن  واحد بازاریابی در ساختار سازمانی متناسب و مستقل زیر نظر مدیرعامل آن شرکت ساماندهی شود.

مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان همچنین  به منظور دسترسی آسان به خدمات حقوقی و نظارت بر حسن اجرای وظائف محوله و جلوگیری از بوروکراسی زائد در فرآیند پیگیری امور حقوقی، قراردادها و امور ثبتی با صدور دستورالعملی مدیریت حقوقی و امور قراردادهای گروه را از یک واحد سازمانی هلدینگی منفک و نحوه ی پیگیری مسایل حقوقی شرکت ها را  به شرح زیر در شرکتهای گروه اعلام کرد.

1ـکلیه پرونده ها، قراردادها، امور ثبتی و مسائل مربوط به علائم تجاری شرکت قاسم ایران در قالب یک اداره با ساختار سازمانی مناسب در محل شرکت قاسم ایران مستقر و زیر نظر مدیرعامل محترم آن شرکت اداره شود.

2ـکلیه پرونده ها، قراردادها، امور ثبتی و مسائل مربوط به علائم تجاری شرکت پارس مینو، شرکت دارویی مینو و شرکت مینو فارس در قالب یک اداره با ساختار سازمانی مناسب در محل شرکت پارس مینو مستقر و زیر نظر مدیرعامل محترم آن شرکت اداره شود.

3ـکلیه پرونده ها، قراردادها، امور ثبتی و مسائل مربوط به علائم تجاری شرکت صنعتی مینو بعلاوه پرونده های مربوط به سایر شرکتهای گروه باستثناء شرکتهای مندرج در بندهای یک و دو در قالب یک اداره با ساختار سازمانی مناسب در محل شرکت صنعتی مینو مستقر و زیر نظر مدیرعامل محترم آن شرکت اداره شود.

4ـکلیه امور مربوط به املاک و مستغلات شرکتهای گروه بعنوان یک اداره در محل شرکت رسا مستقر و زیر نظر مدیرعامل محترم آن شرکت اداره شود.

5ـمقرر است علائم تجاری و برندهای هر شرکت تفکیک شده و در اختیار شرکتهای مندرج در بندهای یک و دو و سه قرار گیرد. صیانت و حفاظت، تمدید علائم تجاری قدیم و ثبت علائم تجاری جدید به عهده اداره حقوقی و امور قراردادهای هر شرکت خواهد بود.

6ـبا توجه به اهمیت فوق العاده پیگیری مسائل مربوط به علائم تجاری شرکتها، ضروریست اسناد ثبتی کلیه شرکتها تفکیک شده و در اختیار اداره حقوقی و امور قراردادهای شرکت مربوطه قرار گیرد.

درباره پرونده های دعاوی مفتوح در مراجع قضایی مقرر است تا صدور حکم قطعی، موضوع توسط وکلاء قبلی پیگیری و مختومه گردد. بدیهی است طرح دعاوی جدید و دفاع از دعاوی جدید، توسط اداره حقوقی و امور قراردادهای هر شرکت پیگیری خواهد شد.

7ـ مقرر است کلیه عملیات استقرار سازمانی، فیزیکی و اسنادی اداره حقوقی و امور قراردادهای هر شرکت حداکثر تا پایان ماه جاری تکمیل و نهایی شده و از اطاعه موضوع جداً پرهیز شود.

گفتنی است دکتر عباسیانفر در آیین رسمی معارفه ی خود در پنجم خردادماه امسال مساله ی چابک سازی هلدینگ را طرح کرده بود و کمتر از 10 روز از اعلام این موضوع را عملیاتی کرد.

 

قاسم ایران   گروه مینو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.