۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

نرخ خوراک ۳۸۰۰ تومانی مشروط برای پتروشیمی‌ها

نرخ خوراک ۳۸۰۰ تومانی مشروط برای پتروشیمی‌ها
کد: 30455   تاریخ انتشار :۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

در حالی امروزهیأت دولت با محاسبه قیمت خوراک پتروشیمی‌ها بر اساس دلار ۳۸۰۰ تومانی در سال ۹۷ موافقت کرد که پتروشیمی‌ها موظف شده اند ارز 4200 تومانی به سامانه نیما تزریق کنند.

به گزارش TSEpress به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت در جلسه امروز هیئت وزیران که به ریاست حسن روحانی تشکیل شد قیمت خوراک واحدهای پتروشیمی در سال 97 مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

بر این اساس، دولت به وزارت نفت اجازه داد تا در سال جاری برای محاسبه قیمت میعانات گازی، گاز طبیعی خوراک و دیگر خوراک­ های تحویلی به واحدهای پتروشیمی داخلی توسط شرکت ­های تابعه این وزارتخانه، نرخ تسعیر ارز مورد عمل برای واردات کالاهای اساسی را به ازای هر دلار، 38 هزار ریال منظور کند.

به گزارش فارس در جلسه اخیری که بین انجمن کارفرمایان پتروشیمی و معاون اول رئیس جمهور برگزار شده است مجتمع های پتروشیمی در صورت گرفتن مزایایی موافق تزریق ارز خود با نرخ 4200 تومان بودند که یکی از این مزایا نرخ خوراک با دلار 3800 دلاری بود که امروز این موضوع به تصویب هیات وزیران رسید.

 

ارز   نرخ خوراک پتروشیمی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70