۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

صادرات محصولات تارابگین ذوب آهن اصفهان به عراق

صادرات محصولات تارابگین ذوب آهن اصفهان به عراق
کد: 30600   تاریخ انتشار :۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۳

شرکت تارابگین پس از نزدیک به چهار دهه فعالیت برای اولین بار موفق به انجام صادرات با استفاده از برند و نام تجاری خود گردید.  

به گزارش TSEpress مهندس قاعد علم مدیر فروش شرکت تارابگین ضمن بیان خبر فوق گفت : این شرکت با تنوع فراوان محصولات ، در دهه اخیر مطالعات خود را در خصوص نیاز بازارهای کشورهای همسایه انجام داده  و خوشبختانه در این چند سال و به طرق مختلف این شرکت بدون استفاده از برند و نام تجاری خود و در قالب سایر تولید کنندگان این عرصه توانسته محصولات خود را به کشورهای ترکمنستان، افغانستان ، آذربایجان و عراق صادر نماید.

وی افزود : پس از استقبال انجام شده از این محصولات ، این شرکت با انجام مقدمات لازم شامل اخذ استانداردهای (8116) از سازمان ملی استاندارد و همچنین دریافت کارت بازرگانی جهت ترخیص گمرکی این محصولات پس از نزدیک به چهار دهه موفق به انجام صادرات با استفاده از برند و نام تجاری خود گردید.

مدیر فروش شرکت تارابگین یادآور شد : هم اکنون این شرکت به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان عایق پشم سنگ صنایع نفت عراق می باشد و دراین چند ماه اخیر توانسته بالغ بر 20 ترانزیت از محصولات متنوع پشم سنگ را  به کشور عراق صادرنماید . امید است با توجه به وجود توانایی های بالقوه فراوان و جدیت مدیران این شرکت در زمینه صادرات ، شاهد افزایش روز به روز این حجم از سفارشات و ارسال محصولات با کیقیت به این کشورها باشیم .

ذوب آهن اصفهان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70