۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بارگیری روزانه ۵۰۰ دستگاه خودرو از ایران خودروی تبریز

بارگیری روزانه ۵۰۰ دستگاه خودرو از ایران خودروی تبریز
کد: 31050   تاریخ انتشار :۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز گفت: با فعالیت مجدد پارکینگ این شرکت، روزانه ۵۰۰ دستگاه خودرو برای ارسال به نمایندگی های مجاز سراسر کشور بارگیری می شود.

به گزارش TSEpressحمید حاجی زاد منصور در جریان بازدید خود از پارکینگ ممقان اظهار داشت: بعد از رفع مسائل پیش آمده در حال حاضر فعالیت پارکینگ ممقان شروع شده و این شرکت طی روزهای اخیر تعداد قابل توجهی خودروی سمند و سورن بارگیری و به نمایندگی های مجاز ارسال کرده است. وی گفت: انتظار می رود با تدابیری که برای ایام آتی در نظر گرفته ایم تمامی خودروهای موجود در پارکینگ که با کسری قطعات مواجه هستند تکمیل و در سریعترین زمان به دست صاحبان خودرو در روزهای آینده برسد. وی اعلام کرد: حدود یک سوم خودروهای موجود در پارکینگ هم اکنون درحال بارگیری و ارسال به نمایندگی های مجاز سراسر کشور هستند و بخشی از خودروهای موجود به دلیل کسری قطعات در حال تکمیل بوده که پس از تأیید نهایی تحویل مشتریان خواهد شد. حاجی زاد منصور افزود: تمامی خودروهای موجود در پارکینگ با نرخ مصوب شورای رقابت به فروش رسیده و بابت تأخیر در تحویل خودرو طبق توافق نامه حاصله با خریدار جریمه تأخیر به عنوان جبران خسارت پرداخت می گردد. شرکت ایران خودرو تبریز از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۰ هزار خودرو تولید کرده است و برنامه تولید این شرکت در سال جاری تولید ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو اعلام شده که انتظار می رود با تأمین قطعات در ایام باقیمانده تولید بیش از ۶۰ هزار خودروی سمند در ۱۰ کلاس مختلف در ۶ ماهه دوم سال جاری محقق شود. از ابتدای تأسیس این شرکت تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار خودروی سواری و کاری تولید و به بازار عرضه کرده است. در ابتدای ماه جاری اخباری در فضای مجازی مبنی بر وجود تعداد زیادی خودرو در پارکینگ شرکت ایران خودروی تبریز منتشر شد و در پی آن وزیر صنعت، تجارت و معدن از این شرکت بازدید کرد و اظهار داشت: وجود تعداد معدودی خودرو در انبار خودروسازها به منزله احتکار نیست و نباید صنایع که زمینه ساز تولید و اشتغال و کارآفرینی هستند را مورد بی مهری قرار داد.

ایران خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70