۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تکلیف افزایش قیمت خودرو در مجلس

تکلیف افزایش قیمت خودرو در مجلس
کد: 31927   تاریخ انتشار :۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: بعد از اتمام تعطیلات مجلس این کمیسیون با برگزاری جلسه ای نظرات موافقان و مخالفان افزایش قیمت خودرو را بررسی و در نهایت به جمع بندی خواهد رسید.

به گزارش TSEpress  سعید باستانی، با اشاره به درخواست خودروسازان برای افزایش قیمت ها، اظهارداشت: افزایش قیمت مواد اولیه و نوسانات نرخ ارز عاملی شده که این درخواست مطرح شود.
  • وی با بیان اینکه در طول چند ماه اخیر قرار بود کمیسیون صنایع مجلس به صورت جدی موضوع افزایش قیمت خودرو را بررسی کند، افزود: با تأخیرهای متعدد قرار شده موضوع افزایش قیمت خودرو در اولین جلسه کمیسیون صنایع مجلس با حضور وزیر صنعت بررسی شود.
  • این عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: هفته آینده تعطیلات مجلس به اتمام می رسد و با برگزاری جلسه، نظرات موافقان و مخالفان افزایش قیمت خودرو را بررسی می کنیم و در نهایت به جمع بندی خواهیم رسید.
 

بازار سرمایه   بورس تهران   خودرو   مجلس   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219