۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 24 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

افتتاح شبکه «رادیو ترانک ملی» در تهران

افتتاح شبکه «رادیو ترانک ملی» در تهران
کد: 31933   تاریخ انتشار :۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۹

شبکه «رادیو ترانک ملی» در تهران با رونمایی از شبکه بحران شهر تهران امروز با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل افتتاح شد.

به گزارش TSEpress از روابط عمومی های‌وب، شبکه «رادیو ترانک ملی» در تهران با رونمایی از شبکه بحران شهر تهران امروز با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل افتتاح شد.
  • های‌وب به عنوان دارنده ی پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه رادیو ترانک عمومی کشور، اولین ارائه کننده ملی سرویس‌های رادیو ترانک دیجیتال به طور اختصاصی برای کاربران حرفه‌ای کشور با استفاده از فناوری‌های TETRA و PS-LTE می‌باشد.
  • شبکه رادیو ترانک ملی با برقراری ارتباط‌ استان‌های مازندران، کرمان، خوزستان و دو نقطه از کلان شهر تهران و همزمان با هفته پدافند غیر عامل و با هدف ارائه خدمات ارتباطی در شرایط به بهره برداری رسید. این شبکه بستری لازم برای مدیریت ارتباطات در مواقع بلایای طبیعی و بحران است که با سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد ریالی و ۸.۶ میلیون یورویی به راه اندازی شده است، این شبکه با مرکزیت رگولاتوری و کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات، خدمات‌دهی به سازمان‌هایی همچون مدیریت بحران، شهرداری، آتش‌نشانی، آب و فاضلاب و گاز را فراهم خواهد کرد. این شبکه با استفاده از دو تکنولوژی «TETRA» و «LTE» و زیرساخت‌های مجزا ایجاد شده تا خدمات‌رسانی در ساعات اولیه بحران را فراهم آورد.

بورس تهران   های وب   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70