۳ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 22 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

فروش ویژه قطعات اصلی ایویکو توسط زامیاد

فروش ویژه قطعات اصلی ایویکو توسط زامیاد
کد: 31980   تاریخ انتشار :۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۲

شرکت زامیاد از گروه خودروسازی سایپا ضمن به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای خود در حوزه قطعات یدکی، به ارائه و معرفی جدیدترین محصولات طراحی و ساخته شده در حوزه داخلی سازی و مشارکت با شرکای خارجی می پردازد.

به گزارش TSEpress از اصلی ترین برنامه های شرکت زامیاد برای حضور در این نمایشگاه، فروش ویژه قطعات اصلی و دارای گارانتی شرکت ایویکو است.

  • بر اساس این گزارش، شرکت زامیاد به عنوان نماینده انحصاری تولید، عرضه و خدمات پس از فروش محصولات ایویکو ایتالیا در ایران، در سال های اخیر خودروهای مسافری و باری این شرکت، همچون: کامیون کِشنده استرالیس ۵۰۰، کامیون باری یوروکارگو و مینی بوس و ون مسافری A36-15 را تولید و به بازار خودروهای تجاری عرضه کرده است و در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران شاهد حضور پررنگ این شرکت در راستای ارائه قطعات یدکی اصلی این محصولات خواهیم بود.
  • گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، از ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت زامیاد همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ در سالن ۷، پذیرای صنعتگران، متخصصان، تولیدکنندگان و علاقه مندان به این صنعت خواهد بود.

بورس   خزامیا   زامیاد   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219