#
#
اخبار اقتصادی بورس

اولویت وزارت راه تکمیل مسکن مهر است

اولویت وزارت راه تکمیل مسکن مهر است
کد: 32054   تاریخ انتشار :۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۴

وزیر جدید راه و شهرسازی ضمن ملاقات با متقاضیان بابت مشکلات به وجود آمده برای آنها عذرخواهی کرد.

  • به گزارش TSEpress  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دیدار با متقاضیان مسکن مهر اظهار کرد: در وهله نخست از همه مردمی که به خاطر برخی مشکلات و وضعیت به وجود آمده دچار مشکل شدند به عنوان نماینده عالی دولت در وزارت راه و شهرسازی عذرخواهی می کنم. با این حال خوشحالم که در یک جمع دوستانه مشکلات شما عزیزان مطرح شد تا به امید خدا و کمک و همکاری یکدیگر بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم.
  • وی تصریح کرد: از تمام مطالبی که درباره مسکن مهر شهر جدید پردیس در این جلسه اعلام شد مطلع و از خبرهای مربوط به آن، آگاه هستم. در این خصوص و با توجه به مشکلات به وجود آمده نکته مهم این است که با شما و در کنار شما این مشکلات را حل کنیم و با یک برنامه اجرایی اقدام و عمل به جای وعده و وعید داشته باشیم. قطعا در این مسیر از مشارکت دیگر دستگاه‌ها هم بهره خواهیم برد تا کار به سرانجام برسد.
  • وی خطاب به حبیب الله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و احمد اصغری مهرآبادی، مشاور وزیر در پروژه مسکن مهر ضمن اعلام اینکه تمام موارد و خواسته های پروژه مسکن مهر و دیگر پروژه‌ها در این خصوص پیگیری شود، تصریح کرد: قطعا هر پروژه با پروژه‌های دیگر فرق دارد و در مسکن مهر پردیس هر فاز شرایط متفاوتی دارند. بخشی از امکانات در اختیار وزارت راه و شهرسازی است که امیدوارم امکانات دیگر بخش‌ها نیز فراهم شده و در یک زمانبندی مناسب کار با رعایت همه تعهدات و شرایط لازم پیش برود.
  • وی تأکید کرد: اولویت وزارت راه و شهرسازی تمام شدن مسکن مهر و تشکیل کانون‌های گرم خانواده در این پروژه است.
  • امروز تعدادی از متقاضیان مسکن مهر مقابل ساختمان شهید دادمان وزارت راه وشهرسازی حضور یافتند که بر خلاف رویه وزیر مستعفی به داخل ساختمان دادمان دعوت شدند و با حضور در سالن اجتماعات طبقه همکف وزارتخانه ضمن پذیرایی از آنها با وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی مذاکره کردند.
 

بازار سرمایه   بورس تهران   مسکن   مسکن مهر   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
پورشه هشدار داد
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
طلای جهانی پشت چراغ قرمز
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳
اخبار بیشتر