۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

ارتقاء ۷۷‌ رتبه‌ای پست‌بانک‌ در توسعه دولت الکترونیک

ارتقاء ۷۷‌ رتبه‌ای پست‌بانک‌ در توسعه دولت الکترونیک
کد: 32294   تاریخ انتشار :۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۲۰

بر اساس گزارش مورخ ۲۵/۷/۹۷ سازمان فناوری اطلاعات، پست‌بانک‌ایران با ارتقاء ۷۷رتبه در مقایسه با ارزیابی مرحله چهارم موفق به احراز رتبه ۱۰ در میان ۹۳ سازمان حاضر در فرآیند خدمات قابل قبول دولت الکترونیکی‌شده و در زمره ۱۰ شرکت برتر کشور در این حوزه قرار گرفت.

به گزارش TSEpress روابط عمومی پست بانک ایران: فعالیت های مؤثر این بانک برای الکترونیکی کردن فرآیندها و خدمات، تکمیل بانک‌های اطلاعاتی و کاهش مراجعات حضوری مشتریان برای دریافت خدمات موجب کسب این رتبه شده است.

  • بنابر این گزارش: مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در هامش اطلاعات این گزارش از مدیرعامل پست بانک ایران و همکارانی که در این موفقیت نقش به سزائی داشته اند تشکر نموده است.
  • این گزارش می افزاید: اتصال به مرکز ملی تبادل اطلاعات برای ارائه خدمات به سایر دستگاه‌ها، اتصال به سامانه کارپوشه ملی ایرانیان و ارائه خدمات درسکوی دولت همراه از برنامه‌های آتی این بانک در حوزه دولت الکترونیک است و این بانک با استفاده از زیرساخت‌های پیشرفته نرم‌افزاری، توسعه خدمات غیرحضوری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.

ارز دیجیتال   بانک   بورس تهران   پست بانک   وپست   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70