۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 26 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

قیمت خودرو "افزایش معقولی" خواهد داشت

قیمت خودرو
کد: 32454   تاریخ انتشار :۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴

وزیر صمت:​ سازمان حمایت در حال بررسی برای تعیین قیمت تمام شده خودرو است و قطعا کارگروه تنظیم بازار، افزایش معقولی را تصویب خواهد کرد.

به گزارش TSEpress رضا­ رحمانی در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران،وزیر صمت ­گفت:​ سازمان حمایت در حال‌ انجام بررسی‌های لازم بر اساس اسناد و مدارک خودروسازان برای تعیین قیمت تمام شده خودرو است و در این زمینه نظر خواهد داد­ و قطعا کارگروه تنظیم بازار،­ افزایش معقولی را تصویب خواهد کرد.
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره وضعیت خودروهای پیش خرید شده افزود: بدون تردید خودروسازان موظف هستند به تعهد خود در برابر مشتریانی که خودروی خود را پیش خرید کرده‌اند و یا این که قرارداد قطعی در این زمینه دارند، پای بند باشند.
  • وی اضافه کرد:​­ تعیین قیمت جدید برای خودروهایی مشمول قیمت گذاری در حال بررسی در کارگروه تنظیم بازار است،
  • رحمانی درباره اعلام برخی خودروسازان مبنی بر فروش خودروهای خود به قیمت پنج درصد زیر قیمت بازار، تصریح کرد: اینها بر اساس حدس­ و نظر شخصی است و هر آن چه که در قرارداد خودروسازان با مشتریان وجود دارد ملاک است.
  • رحمانی تاکید کرد:​ من به دنبال ساماندهی صنعت خودرو در بخش‌های مختلف از جمله قیمت، ساخت داخل، ارتباط با قطعه سازان و قراردادهای پیش فروش هستم­­که باید برای خودروسازان تعهد ایجاد شود و بسته ای که در حال تدوین است به نفع مردم و خودرو سازان خواهد بود.

خودرو   سایپا   وزیر صنعت   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.