۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 22 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

ایران در چین خط تولید گندله سنگ آهن راه اندازی می نماید

ایران در چین خط تولید گندله سنگ آهن راه اندازی می نماید
کد: 32547   تاریخ انتشار :۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

خبرها حاکی از آن است که ایران قصد دارد با مشارکت چینی ها در این کشور یک خط تولید گندله راه اندازی نماید و این اولین پروژه برون مرزی ایران در مورد گندله سنگ آهن می باشد. نقش طرف ایرانی تامین فن آوری و تجهیزات مورد نیاز این خط تولید است.

به گزارش TSEpress این کارخانه با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن در سال تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. همچنین ظاهرا بخش خصوصی در حال بررسی انجام پروژه ای در عمان می باشد و در صورت موفقیت اجرایی خواهد شد.
  • همچنین قابل ذکر است در اکتبر سال جاری چین بزرگترین خریدار سنگ آهن ایران بوده ۱٫۴۹ میلیون تن خرید داشت و ۸۹ درصد سهم صادرات سنگ آهن ایران در این ماه بوده است. همچنین هند از ایران ۱۶۰ هزار تن سنگ آهن خریداری کرد که بیش از دوبرابر شده بود. همچنین صادرات سنگ آهن ایران به اندونزی در ماه فوق از صفر به ۲۰ هزار تن رسید.

ایران   بورس تهران   چین   سنگ آهن   گندله سازی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219