۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

ثبت رکورد جدید حمل در راه‌آهن اصفهان

ثبت رکورد جدید حمل در راه‌آهن اصفهان
کد: 32754   تاریخ انتشار :۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۵۰

تن کیلومتر خالص حمل شده نیز با سه‌میلیارد و ۷۱۱ میلیون و ۹۱۴ هزار و ۴۸۴ نسبت به سال گذشته با ۲۲‌درصد رشد روبه‌رو بوده است.

به گزارش TSEpress مدیرکل راه‌آهن اصفهان از افزایش ۲۶ درصدی تناژ بارگیری و ۱۰ درصدی تناژ تخلیه این اداره کل در هشت‌ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

  • به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سیدرضا سادات‌حسینی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ۹۷، میزان بارگیری دو میلیون و ۶۱۸ هزار و ۴۳۵ تن بار توسط ۴۵ هزار و ۱۰۱ دستگاه واگن و میزان تخلیه بار ۱۰ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۷۶۶ تن بار توسط ۱۳۳ هزار و ۷۳۶ واگن بوده است.
  • وی افزود: در این مدت هشت‌ماهه، تن کیلومتر مبدا–مقصدی با مقدار دو میلیارد و ۵۷ میلیون و ۷۱ هزار رشد ۳۵درصدی داشته است.

وی ادامه داد: تن کیلومتر خالص حمل شده نیز با سه میلیارد و ۷۱۱میلیون و ۹۱۴هزار و ۴۸۴نسبت به سال گذشته با ۲۲درصد رشد روبه‌رو بوده است.

  • مدیرکل راه‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد چشمه‌های جدید بار و انتقال بار از جاده به روی ریل امید است در تحقق برنامه ششم توسعه و ماموریت سازمان در سال جاری، گامی موثر برداشته باشیم.

بورس تهران   حمل و نقل ریلی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70