۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

استارت تولید آهن اسفنجی در چادرملو

استارت تولید آهن اسفنجی در چادرملو
کد: 33034   تاریخ انتشار :۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۳

شرکت معدنی چادر ملو که با سرمایه سه هزار و سیصد و پنجاه میلیارد تومانی در بورس تهران حضور دارد، علی رغم آغاز تحریم ها و مشکلات و موانع ناشی از آن موفق به اجرای یکی از بزرگترین طرح های توسعه خود شده و بر این اساس تولید آهن اسفنجی ظرف چند روز آینده در این شرکت آغاز می شود.

به گزارش TSEpress همزمان با آغاز تحریم ها و تلاش آمریکا برای تنگ تر کردن عرصه برای شرکت های ایرانی خصوصا صنایع مادر و بنیادی، اخبار حکایت ازآغاز به کار واحد اسفنجی چادر ملو تا پایان دهه اول دی ماه دارد.
  • بررسی روند عملکرد ماهانه این شرکت نیز نشان می دهد که علی رغم جو منفی در خصوص میزان تولید و فروش شرکت های بزرگ معدنی کشور، چادر ملو توانسته عملکرد خوبی در آبان ماه داشته باشد واز محل فروش انواع محصولات اعم از فولادکنسانتره خشک، گندله، سنگ دانه بندی و آپاتیت بیش از ۵۹۵ میلیارد تومان درآمد کسب کند.
  • «کچاد » از ابتدای سال تا پایان آبان ماه ۴۰۳۱ میلیارد تومان درآمد داشته که این رقم در دوره مشابه قبلی ۱۷۹۹ میلیارد بوده و با توجه به راه اندازی این واحد مهم پیش بینی می شود درآمد و سود این شرکت در ۳ ماهه پایانی سال با جهش خوبی مواجه شود.
  • ناگفته پیداست که صنایع استراتژیک و مهمی چون تولید فولاد و سنگ آهن که در دور قبلی تحریم ها نیز روسفید از آن خارج شدند در این دوره نیز خواهند توانست با درایت و تدبیر از موانع موجود گذر کنند البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هم سیاستمداران و هم مدیران و دست اندرکاران اقتصاد کشور در دور دوم تحریم های ظالمانه آمریکا که برخلاف همه اصول و حقوق بین الملی بوده ، سخن از دور زدن تحریم ها به عمل نمی آورند بلکه با سیاست و با تجربه دور قبلی تحریم ها سعی بر آن دارند که اهداف خود برای در آمد زایی و سودآوری را محقق کنند.

چادر ملو   سنگ آهن   کچاد   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70