۵ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 24 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

اولین سری خودروی سیتروئن C3 به مشتریان تحویل شد

اولین سری خودروی سیتروئن C3 به مشتریان تحویل شد
کد: 33066   تاریخ انتشار :۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸

مراسم تحویل اولین سری خودروی سیتروئن C3 نخستین محصول تولیدی شرکت سایپاسیتروئن با حضور معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپاسیتروئن و جمعی از اصحاب رسانه، خبرنگاران و مشتریان در محل نمایندگی ۲۱۰۳ سایپا (ایلیاخودرو) نمایندگی اختصاصی سایپاسیتروئن برگزار شد.

به گزارش TSEpress در این مراسم ۳ دستگاه خودرو سیتروئن C3 به سه تن از مشتریانی که وجه ثبت نام را واریز کردند، تحویل شد.

  • در ابتدای مراسم حسین مومنی معاون بازاریابی و فروش سایپاسیتروئن با قدردانی از شکیبایی و صبوری مشتریان که با همراهی خویش سایپاسیتروئن را یاری کردند تا نخستین خودروی تولیدی این شرکت تحویل مشتریان شود، گفت: علی رغم همه مشکلات پیش رو به واسطه شرایط کنونی، شرکت سایپاسیتروئن خود را متعهد به انجام تعهدات به مشتریان می داند.
  • وی افزود: با توجه به پیش بینی که قبل از وقوع تحریم های یک جانبه علیه کشورانجام شده بود توانستیم تعدادی از قطعات یدکی این خودرو را وارد ایران کنیم که در حال حاضر این قطعات در گمرک قرار دارد و در حال ترخیص آن هستیم.
  • مومنی تاکید کرد: طی همکاری با دفتر منطقه ای سیتروئن، سفارش گذاری محصولات در حال انجام است و امیدواریم مشکلی از بابت تامین قطعات پیش نیاید و خدمات دهی این محصول انجام شود.
  • وی با اشاره به تولید ۷۰۰ دستگاه از این خودرو تاکنون افزود: خوشبختانه تولید این خودرو طبق روال در حال انجام است و در تلاش هستیم تا تعهدات شهریور و مهر این خودرو را به مشتریان تحویل و در ادامه موعد تحویل آبان ماه نیز تولید و عرضه شود.
  • گفتنی است در این مراسم کارشناس تحویل شرکت سایپاسیتروئن در خصوص مشخصات فنی و امکانات خودوری C3 توضیحات مفصلی به مشتریان و اصحاب رسانه داد و خودروهای آماده شده تحویل مشتریان شد.

بورس تهران   سایپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219