۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

شایعه افزایش سرمایه "بانک تجارت" تایید شد

شایعه افزایش سرمایه
کد: 33462   تاریخ انتشار :۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۳

یک مقام مسئول زمزمه افزایش سرمایه بانک تجارت را تایید کرد و گفت:به دلیل زیان انباشته سنگین، برنامه افزایش سرمایه به احتمال زیاد ۴۰۰ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها طی دو ماه آخرسال نهایی می شود.

به گزارش TSEpress و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دیروز  بازار سهام ، شایعه افزایش سرمایه بانک تجارت و اعلام این موضوع در کدال طی روزهای آینده ، موجب بهبود شرایط منفی و حذف فشار فروش این بانک و مقداری هم دیگر بانک ها شد.

  • در این رابطه ، یک مقام مسئول گفت : "وتجارت" به دلیل زیان انباشته سنگین و حدود ۱۱ هزار میلیارد تومانی و لزوم خروج از استفاده از فرصت معافیت مالیاتی ناشی از تجدید ارزیابی دارایی ها ، در نظر دارد برنامه افزایش سرمایه به احتمال زیاد ۴۰۰ درصدی را در همین دو ماه آخر سال نهایی و در صورت دریافت مجوز سازمان بورس ، اقدام به برگزاری مجمع فوق العاده کند.
  • وی ادامه داد: برهمین اساس ، از سه ماه پیش مقدمات ارزش گذاری دارایی ها شامل زمین ، ساختمان و کل سرمایه گذاری ها را فراهم کرده و ارزش گذاری بخش املاک را به پایان رسانده و عددی هم به حسابرس اعلام شده که در حال بررسی بوده و احتمالا" طی یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

بازار سرمایه   بانک تجارت   بورس تهران   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70