۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

مدیرعامل پارس مینو: در حال حاضر یک ریال هم، بدهی نداریم

مدیرعامل پارس مینو: در حال حاضر یک ریال هم، بدهی نداریم
کد: 33519   تاریخ انتشار :۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

مدیرعامل شرکت صنعتی پارس مینو با بیان این مطلب که ما در دهه ۸۰ از صندوق ذخیره ارزی هشتاد و پنج میلیون یورو وام دریافت کردیم، گفت: خوشبختانه در حال حاضر یک ریال هم، بدهی نداریم.

به گزارش TSEpress مدیرعامل شرکت صنعتی پارس مینو  ادامه داد: نسبت به سال گذشته، بیست درصد فروش ریالی بیشتر و حدود پانزده درصد افزایش وزنی داشته ایم و بودجه خود را خیلی رویایی تر دیدیم زیرا در حال آماده کردن شرایط و برنامه ریزی مطلوب هستیم تا در سال های آینده بازدهی بهتری داشته باشیم.

 دکتر هوشنگ نژاد با بیان اینکه توانایی اشتغال زایی بیشتری را داریم، گفت: امیدواریم در این راه کمک حال شرکت و وضعیت اشتغال کشور باشید، چرا که با استخدام هر نفر، بی شک یک خانواده و در نهایت کل جامعه به سمت و سوی بهتری هدایت خواهد شد و ما نیز به عنوان یک شرکت تولیدی بهتر می توانیم فعالیت کنیم.

مدیرعامل شرکت صنعتی پارس مینو ادامه داد: در طول این سال ها نوآوری هم داشتیم و خوشبختانه از تیر ماه به بعد ماهی ۲ محصول جدید به بازار ارائه کرده ایم و از خطوط قدیم هم برای این منظور استفاده می کنیم؛ به هر صورت صادقانه قبول داریم که ایرانی شان و منزلت بالایی دارد و باید سعی کنیم که این شان را پاس بداریم.

 

بورس تهران   پارس مینو   غپینو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70