۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

قرارداد ۱۹۰۰۰ میلیاردی توسعه شبکه ریلی

قرارداد ۱۹۰۰۰ میلیاردی توسعه شبکه ریلی
کد: 34306   تاریخ انتشار :۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۶

تفاهمنامه توسعه ناوگان حمل ونقل ریلی برون شهری بین سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت راه و شهرسازی منعقد شد. هزینه این تفاهمنامه بالغ بر ۱۹۰۰ میلیارد تومان است که زمینه ساز ایجاد ۴ هزار و ۸۴۱ فرصت شغلی خواهد بود.

به گزارش TSEpress محمد باقر نوبخت در مراسم مبادله تفاهمنامه توسعه ناوگان حمل ونقل ریلی برون شهری بین سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت راه و شهرسازی، گفت: سیاست‌های اقتصادی مقاومتی باید بند بند آن مورد توجه باشد و یکی از مهمترین تاکیدات آن توسعه شبکه ریلی است از همین رو دولت سعی کرده است تا خلاء‌های زیرساختی را با اقدامات جدی سال‌های اخیر پرکند. بنابراین باید سعی کنیم زمینه بهره برداری بهتر مردم را فراهم کنیم.
  • وی ادامه داد: در سال‌های اخیر ۴ مرکز استان به شبکه ریلی سراسری که حتی می‌توان بین المللی تلقی کرد متصل شده‌اند. امیدواریم در سال آتی شاهد آن باشیم که شبکه ریلی از میانه به بستان آباد به ایل گلی تبریز متصل شود و این پتانسیل وجود دارد که آن را به مرکز استان اردبیل نیز متصل کنیم و این می‌تواند یک راه آهن مهم در راستای اقتصادی، گردشگری باشد.
  • وی در مورد این تفاهمنامه گفت: هزینه این همکاری بالغ بر ۱۹۰۰ میلیاردتومان خواهد بود که زمینه ایجاد اشتغال برای ۴ هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

حمل و نقل ریلی   دولت   نوبخت   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219