۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پس از پروژه تولید ۳۰۱ به سراغ تولید پژو ۲۰۰۸ می رویم

پس از پروژه تولید ۳۰۱ به سراغ تولید پژو ۲۰۰۸ می رویم
کد: 35640   تاریخ انتشار :۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

پژو ۳۰۱ و پروسه تولید آن در داخل کشور تبدیل به سوژه داغ این روزهای صنعت خودرو شده است و شنیدن سخنان نفر اول ایران خودرو در خصوص آن جالب خواهد بود.

به گزارش TSEpress  تولید پژو ۳۰۱ آن هم در شرایطی که برای چندمین بار با خلف وعده خودروساز فرانسوی مواجه شدیم از داغ ترین بحث های صنعت خودروسازی ایران در جدیدترین دور تحریم ها است که به صورت مشخص و هدفمند این صنعت را هدف گرفته است.
  • هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تولید پژو ۳۰۱ با مشارکت قطعه سازان ایرانی را به زدن دو مشت به خودروساز بدقول فرانسوی تشبیه کرده است و می گوید: در نشست مشترکی که با نفر دوم پژو داشتم به او گفتم که شما با ترک پژو یک مشت به ما زدید اما ما با تولید پژو ۳۰۱ دو مشت به شما خواهیم زد و اگر اراده کنیم این خودرو را با لوگوی پژو تولید خواهیم کرد.
  • وی داخلی سازی ۸۰ درصدی موتور EC5 پژو را از مهمترین عواملی می داند که موجب بی نیازی ما از پژو می شود و می افزاید: چون احتمال ترک پژو را می دادیم با کار جهادی تولید پژو ۳۰۱ را آغاز کردیم.
  • نفر اول ایران خودرو، پژو ۳۰۱ را جایگزین پژو پارس و ۴۰۵ در آینده نزدیک معرفی می کند و ادامه می دهد: بعد از به سرانجام رساندن پروژه ۳۰۱، به سراغ تولید پژو ۲۰۰۸ خواهیم رفت.
  • یکه زارع در پایان به عادت دیرینه ایران خودرو در تولید وانت نیز اشاره می کند و این را میراث پیکان برای گروه صنعتی ایران خودرو می داند، میراثی که پروژه ۳۰۱ سهمی از آن نخواهد داشت و بنا بر وعده وی، ما هیچگاه وانت پژو۳۰۱ را در خیابان نخواهیم دید.

ایران خودرو   بورس تهران   خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70