۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

آخرین وضعیت واگذاری هپکو به ایمیدرو

آخرین وضعیت واگذاری هپکو به ایمیدرو
کد: 41681   تاریخ انتشار :۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۱

معاون اقتصادی استاندار مرکزی از ارجاع برخی موارد واگذاری هپکو جهت تصویب به هیئت دولت خبر داد و گفت: انجام دقیق و درست حسابرسی شرکت هپکو یک ضرورت است.

  • به گزارش  گروه خبری «اخبار بورس» سعید فرخی در گفت‌وگویی، با اشاره به آخرین وضعیت واگذاری هپکو به ایمیدرو طبق اطلاعاتی که از وزارت صنعت، معدن و تجارت کسب کردیم سرپرست وزارتخانه و همچنین رئیس سازمان خصوصی‌سازی عزم جدی دارند که این کار انجام شود، گویا تفاهماتی هم انجام شده و مدل واگذاری هم به توافق طرفین رسیده است.
  • وی افزود: برای اینکه این واگذاری محقق شود قرار است که یک‌سری مصوبات هم از هیئت دولت بگیرند که مصوبات آماده شده و برای هیئت دولت ارسال شده و به نظر می‌رسد ان‌شاء‌الله در هیئت دولت تصویب شود و مرحله واگذاری هم حتما انجام می‌شود.
  • معاون اقتصادی استاندار مرکزی بااشاره به اعتراضات کارگران نسبت به عدم رعایت قید و شرط در واگذاری هپکو به ایمیدرو تصریح کرد: کارگران همچنان یک مقدار نگران آینده شرکت هستند و بعضا هم تاکید دارند که برای احیای شرکت باید از قبل یک حسابرسی انجام شود که خواسته به حقی است.
  • وی ادامه داد: ما هم اعتقاد داریم که این حسابرسی باید انجام شود و پیگیر آن بودیم، سازمان خصوصی‌سازی هم دنبال انجام این حسابرسی به صورت خاص است.
  • فرخی بیان کرد: به نظر می‌رسد که واگذاری به ایمیدرو بهترین راهکار و راه حل است و نگرانی خاصی هم نباید داشته باشیم، شرط‌هایی هم که مطرح می‌شود شرط خاصی نیست، الزاماتی برای واگذاری وجود دارد که آن الزامات هیئت دولت بین دو سازمان انجام می‌شود و فکر نمی‌کنیم مشکلی باشد.

COVID-19   بورس   بورس تهران   تپکو   کرونا   هپکو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219