۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 26 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بهره‌برداری از خط تولید بسته‌بندی استریل در شرکت صنایع شیر ایران

بهره‌برداری از خط تولید بسته‌بندی استریل در شرکت صنایع شیر ایران
کد: 41852   تاریخ انتشار :۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۱

با بهره‌برداری از خط تولید بسته‌بندی استریل، ظرفیت تولید در پگاه فارس روزانه از ۵۰ تن به ۷۰ تن ارتقا یافت.

  • به گزارش  گروه خبری «اخبار بورس» عبدلله قدوسی، مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در مراسم افتتاح این خط تولید با اشاره به کاهش ریسک کیفی تولید محصول گفت: انجام تولید انبوه و با کیفیت، یکی از دستاوردهای این بهره‌برداری است که با استفاده از رول‌های بسته‌بندی داخلی مشابه خارجی با قیمت و کیفیت مناسب بومی سازی شد.
  • وی افزود: پروژه خرید و نصب خط بسته‌بندی استریل جدید با عبور از شرایط تحریمی افتتاح و گام بلندی در مسیر خودکفایی صنعتی در شرکت تابعه صندوق بازنشستگی کشوری برداشته شد.
  • قدوسی تاکید کرد: کاهش وابستگی به پاکت‌های کامبی بلاک دستاورد مهمی است که با توجه به اشکال در تامین این پاکتها در شرایط تحریم‌ها می‌تواند به جهش تولید و خودکفایی در این حوزه و کاهش قیمت تمام شده منجر شود.
  • بر اساس این گزارش، افزایش ظرفیت و تنوع تولید و نفوذ در بازار محصولات تک نفره استریل و کاهش هزینه‌های برون سپاری و قیمت تمام شده محصول از دستاوردهای این اقدام برشمرده شده است.
  • طبق اعلام این شرکت، قطعات دستگاه یاد شده در داخل کشور ساخته شده و خدمات پس از فروش این دستگاه نیز با مهندسان فنی شرکت صنایع شیر ایران انجام خواهد شد.

بورس تهران   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.