۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 19 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

منابع سپرده‌ای بانک صادرات ایران از ٢۵۶ هزار میلیارد تومان فراتر رفت

منابع سپرده‌ای بانک صادرات ایران از ٢۵۶ هزار میلیارد تومان فراتر رفت
کد: 41904   تاریخ انتشار :۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۳

قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: منابع سپرده‌ای بانک صادرات ایران با همت همه مدیران و کارکنان این بانک در پایان سه ماهه اول سال ٩٩ از ٢۵۶ هزار میلیارد تومان فراتر رفت.

  • به گزارش  گروه خبری «اخبار بورس» رضا صدیق اظهار کرد: منابع سپرده‌ای این بانک با تحقق بیش از ١٧٣ درصد اهداف سه ماهه اول سال ٩٩، از هدف مورد انتظار، فراتر رفته که نتیجه همدلی و همکاری کارکنان بانک و در راستای اهداف ابلاغی رقم خورده است. عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران افزود: این بانک با رعایت نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی، ارائه انواع محصولات بانکی را در راستای جذب بیشتر منابع ارزان قیمت سرلوحه کار خود دارد به نحوی که نرخ رشد سه ماهه منابع ارزان قیمت بانک صادرات ایران در پایان خرداد سال جاری نسبت به اسفند سال گذشته ٢٢ درصد افزایش یافته و ١٢٨ درصد هدف مورد نظر را محقق کرده و بر کاهش قیمت تمام شده پول نیز تاثیر مطلوبی داشته است.
  • صدیق در عین حال تحقق بیش از ٢١۴ درصد اهداف اعتبارات اسنادی بانک را در این مدت، نشانه توجه ویژه این بانک به تسهیل جریان فعالیت‌های اعتباری در بنگاه‌های اقتصادی برشمرد و گفت: طرح‌های مهم و ارزشمند بانک صادرات ایران از جمله طرح «طراوت» در گره‌گشایی از تنگناهای مالی واحدهای تولیدی و ترویج منش نسیه‌فروشی و فروش اعتباری نقش موثری داشته و با برنامه‌های جامع‌تری همچنان دنبال خواهد شد.
  • قائم‌مقام بانک صادرات ایران با اشاره به سودآور شدن این بانک در پایان سال ٩٨، تصریح کرد: حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی کشور به ویژه بخش‌های آسیب‌دیده از کرونا همچنان ادامه خواهد یافت.
  • وی همچنین در بازدید از سه شعبه «خیابان خرمشهر»، «شهید شیرانی» و «دلپذیر» در مدیریت شعب منطقه شمال تهران، ضمن بررسی شاخص‌های عملکرد منابع، مصارف و مطالبات این شعب، از زحمات انجام شده کارکنان قدردانی کرد.

بانک صادرات ایران   بورس تهران   وبصادر   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70