۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پتروشیمی بندر امام پاییز بورسی خواهد شد

پتروشیمی بندر امام پاییز بورسی خواهد شد
کد: 42656   تاریخ انتشار :۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۲۷

پتروشیمی بندرامام در راستای ورود به بازار سرمایه از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت و این تغییر را در لوگوی شرکت اعمال کرد.

  •  پیش از این مراحل عرضه سهام پتروشیمی بندر امام به بازار سرمایه با حضور محمود گودرزی معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران، مجید نوروزی معاون ناشران، محمدامین قهرمانی دبیر هیات پذیرش بازار بورس و همچنین حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام، افشار سرکانیان مدیرمالی شرکت هلدینگ خلیج فارس و رئیس هیات مدیره پتروشیمی بندرامام، اعضای هیات مدیره و دیگر مدیران ارشد این شرکت برگزار شده بود.
  • گفتنی است، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی بندرامام پاییز سال جاری بورسی می‌شود.
  • براساس گزارش "نفت ما" پتروشیمی بندر امام در حالی پاییز امسال بورسی می شود که در سال ۹۸برای اولین بار واحد MTBE این شرکت ۹درصد بالاتر از ظرفیت اسمی تولید نموده است. همچنین واحد vc نیز ۴ درصد ، واحد HD نیز ۶ درصد و واحد های LD-PPو PVC این مجتمع نیز بالاتر از ظرفیت اسمی تولید داشته اند.
  • شرکت پتروشیمی بندر امام (سهامی عام) در زمینی به مساحت حدود ۲۷۰ هکتار، در ضلع شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان به فاصله ۱۰۵ کیلومتری جنوب شرقی اهواز و ۸۴ کیلومتری شرق آبادان در شهرستان ماهشهر واقع شده است.
  • این شرکت با استفاده از مزیت‌های نسبی خود در دسترسی به آب‌های بین‌المللی، راه‌آهن ، نیروی انسانی ماهر، برند برتر پتروشیمی بندر امام و همچنین با دارا بودن سرویس های جانبی مستقل و سه زنجیره پایه درتولید محصولات پتروشیمی شامل آروماتیک ها ، الفینها و زنجیره کلر طیف گسترده‌ای از انواع محصولات را تولید می نماید.
  • شایان ذکر است محصولات اصلی صنعت پتروشیمی نظیر اتیلن، پروپیلن، بوتادین، بنزن، تولوئن و زایلین ها در این مجتمع تولید شده و به محصولات میانی و فرآورده های نهایی همچون پلی اتیلن سبک ، پلی اتیلن سنگین، لاستیک مصنوعی، پلی وینیل کلراید، پارازایلین و MTBE تبدیل میگردند.

بورس   پتروشیمی بندر امام   فارس   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70